مدیران حاشیه دارِ دولت روحانی حالا با رئیسی انقلابی همراه هستند!

هورنیوزفرشاد بهمن: دولت رئیسی با شعار انقلابیگری روی کار آمد و به مردم قول داد از مسببان وضعیت امروز کشور در همه حوزه ها استفاده نکند. اما چندی نگذشت که مشاهده شد برخی از مدیران دولت قبل که اتفاقا با رئیسی و تیمش هم تا قبل از انتخاب وی مخالفت داشته اند و در فضای مجازی با جملاتی همچون«زیر میز میزنیم» از کاندیدای دیگری حمایت می کردند، امروزه همچنان صاحب مسئولیت می شوند و گویی که انگار آن شعارهای دوران قبل از انتخابات در دولت فعلی از یاد رفته است! در همین زمینه به یکی از انتصاب ها می پردازیم که امیدوارم مسئولین رده بالای دولت رئیسی نسبت به این موضوع مطرح شده ورود کنند و پاسخگو باشند.

 

روز سه شنبه ناگهان در بحبوحه های تعیین تکلیف وزیر وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و لابی های بسیار برای کسب رای اعتماد از مجلس و در زمانی که همه چیز در این وزارتخانه بهم ریخته است بود از تصمیم هوشمندانه توسط مدیر عامل تاپیکو در انتصاب محمد جواد بدری بعنوان مدیر عامل پتروشیمی فناوران منتشر شد! وی مدیر عامل پیشین پتروشیمی فناوران بود که پرداخت آن مبلغ هنگفت را از جیب بازنشستگان در پرونده جنجالی ویلموتس انجام داده است! (شاید هوشمندانه عنوان کردن این انتصاب را به دلیل آن می دانند که مدیران تاپیکو در زمانی وی را منصوب کردند که زاهدی وفا در برزخ ماندن یا رفتن در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود)

 

لازم به ذکر است محمد جواد بدری حدود هفت ماه پیش از مدیرعاملی پتروشیمی فناوران استعفا داد و بعنوان مدیرعامل پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از شرکت های تابعه هلدینگ فرهنگ منصوب شد. در همین زمینه برخی رسانه ها عنوان کرده اند: شرکت کیمیای پارس خاورمیانه بعنوان یک متانول ساز در مدت زمان کوتاه مدیریت وی با چالش های جدی مواجه شد که تا نزدیک به مرز تعطیلی هم کشانده شده است.(رسانه پتروتحلیل نوشت: پس از درگیری متانول سازان با قیمت یوتیلیتی و کمبود کشتی و توقف های طولانی مدت، همچنان تعدادی از آنها با کمبود خوراک انرژی درگیر و متوقف هستند! به نظر می رسد کیمیای پارس خاورمیانه و سبلان همچنان متوقف هستند، این در حالی است که پس از ماهها که پتروشیمی فن آوران به روایتی بدون مدیرعامل مانده بود، با بازگشت دوباره بدری از کیمیای پارس روبه رو شد؛ روایت دیگر سکانداری هر دو مجتمع توسط یک مدیرعامل بود! با این حال پس از بازگشت بدری به فن آوران، رییس مجتمع کیمیای خاورمیانه جایگزین وی شد. برخی از کارشناسان صنعت پتروشیمی این جابه جایی ابهام برانگیز را محصول تصمیم گیری های غیرکارشناسی در پتروفرهنگ عنوان می کنند)

 

از سویی دیگر باید پرسید که در دولت انقلابی آیا واقعا قحط الرجال است؛ یا اینکه چه افرادی پشت پرده این انتصاب ها هستند که شرکت های پتروشیمی برای قدرت داشتن یک نفر باید چندین ماه را بدون مدیر سپری کنند و پس از کسب نتایج ضعیف در پتروشیمی دیگر به مسئولیت خود در پتروشیمی سابق بازگردند؟!

 

منتظر پاسخ های دولتمردان انقلابی که مردم به آنها امید بسته اند می مانیم.

 

نویسنده: فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/708499کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.