موکب فولاد خوزستان در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در قالب دو محل اسکان برای برادران و خواهران به تعداد ۵۰۰ نفر در شبانه روز و ظرفیت ۶۵ سرویس بهداشتی و حمام،فراهم شده است

هورنیوز – امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: موکب شهدای شرکت فولاد خوزستان پذیرای زائران اربعین حسینی می باشد. راهپیمایی اربعین برای بیعت با اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به عنوان نماد شیعه چندین سال است که آغاز شده و تداوم یافته است.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان به عنوان بخش کوچکی از جامعه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و خدمتی کوچک به زائران، اقدام به برپایی موکب نموده است.

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: مطالعه ابتدایی برای برپایی موکب از عید غدیر خم آغاز شد. کارکنان این شرکت نیز، نزدیک به یک ماه است مشغول به فعالیت می‌باشند. این موکب در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در قالب دو محل اسکان با ظرفیت ۶۵ سرویس بهداشتی و حمام، برای برادران و خواهران به تعداد ۵۰۰ نفر در شبانه روز فراهم شده است.

وی افزود: این موکب تا ۱۰ روز پس از اربعین حسینی، به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش خدمت‌رسانی خواهد نمود.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پایان سخنان خود ابراز امیدواری نمود، دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز با الگو برداری از چنین طرحی، خدمت رسان زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و هیات همراه پس از بازدید از موکب شهدای فولاد خوزستان، با حضور در نقطه صفر مرزی، در توزیع آب معدنی میان زائران مشارکت نمودند.

گفتنی است، بازدید یاد شده، ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ از محل برپایی موکب شهدای فولاد خوزستان، واقع در پایانه مرزی چذابه صورت پذیرفت.

https://hoorkhabar.ir/708766کپی شد!
23
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.