سامانه تور مجازی شهرداری اهواز راه اندازی شد

هورنیوز – امیر آهن جان مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز در تشریح این تور مجازی گردشگری گفت: این نوع گردشگری عبارت است از بکارگیری فناوری نوین برای ارائه سرویس های مورد نیاز گردشگران با استفاده از فناوری اطلاعات و با کیفیتی بالاتر و هزینه‌ای کمتر است.

 

وی افزود: گردشگری مجازی به صورت خلاصه شامل حضور مجازی و غیر فیزیکی گردشگر در مکانهای توریستی است که این حضور مجازی با بهره مندی از قدرت رسانه‌های نوین مبتنی بر فناوری اطلاعات میسر می‌شود.

 

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تاکید کرد: این اداره کل در نظر دارد با همکاری سازمان فاوا شهرداری اهواز با بهره گیری از این تکنولوژی و با هدف های تعیین شده از سوی شهرداری، اماکن گردشگری و توریستی شهر را در قالب محتوای الکترونیکی و دیجیتال از طریق این تکنولوژی در معرض نمایش گذاشته تا شهروندان و گردشگران بتوانند به راحتی با استفاده از سامانه گردشگری مجازی به صورت غیرحضوری از اماکن و جاذبه های شهر بازدید کنند.

 

وی افزود: تور مجازی کنونی شامل معرفی و گردش مجازی در ده نقطه شهر اهواز از قبیل پلها و اماکن تاریخی می باشد که در برنامه های آتی به این تعداد افزوده خواهد شد.

 

گفتنی است شهروندان و علاقمندان جهت استفاده از تور مجازی شهرداری اهواز می توانند از طریق لینک https://virtualtours.ahvaz.ir/ وارد قسمت تور مجازی شده و از خدمات این تکنولوژی نوین گردشگری بهره مند شوند.

 

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهر ما خانه‌ی ماست در حفظ و توسعه زیبائی‌های آن بکوشیم.

https://hoorkhabar.ir/708206کپی شد!
76