مشکلات خوزستان با روحیه جهادی و انقلابی باید رفع شوند

هورنیوز – حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، امروز در افتتاحیه طرح آبرسانی غدیر اظهار داشت: تمامی مراحل ساخت و اقدامات انجام شده این طرح توسط متخصصان ایرانی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نزدیک ۲ هزار نفر شبانه روز در تکمیل طرح آبرسانی غدیر حضور فعال داشته‌اند، افزود: اجرای این طرح در طول ۱۰ ماه، بیانگر وجود ظرفیت‌های عظیم در ایران اسلامی است که باید به آنها توجه کرد.

 

رئیس جمهور به نقش اجرای طرح آبرسانی غدیر در آبرسانی به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) نیز اشاره کرد و گفت: در زمینه سازندگی و آبادانی نقاط مختلف کشور الحمدالله شاهد حضور بسیج، سپاه، ارتش و تمامی نیروهای مردمی همچون دوران دفاع مقدس هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی طرح آبرسانی غدیر را نماد نقش آفرینی جوانان خوزستانی در منطقه برشمرد و یادآور شد: با تکیه بر جوانان این مرز و بوم می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

 

وی تأکید کرد: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت‌های بزرگ در استان خوزستان، می‌تواند گره گشای مسائل مختلف و زمینه ساز توسعه آن در سطح منطقه شود.

 

رئیس جمهور انگیزه و مدیریت جهادی را مهم‌ترین عامل در کنار طراحی و برنامه خوب برشمرد و گفت: تا زمان تحقق تمامی وعده‌ها به استان خوزستان سفر خواهم کرد و به میان مردم می‌آیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد: از همه نقش آفرینان در هشت سال دفاع مقدس و نیروهای جهادی آن دوران دعوت می‌شود که امروز در عرصه تولید، ساخت جاده، اشتغال و فعال‌سازی شرکت‌های نیمه تعطیل پای کار بیایند.

 

رئیس جمهور به رشادت‌های مردم استان خوزستان در برابر تهدیدهای دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: این مردم در مقطعی با سلاح در برابر دشمنان مسلح ایستادگی کرده و امروزه با روحیه انقلابی و جهادی، و لذا باید برای رفع مشکلات آنها با تمام وجود تلاش کرد.

https://hoorkhabar.ir/708179کپی شد!
31
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.