جنگ نرم دشمن یک گسترده تمام عیار است

هورنیوز – سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در نیروهای مسلح ارتقای سطح آمادگی‌هاست. مقام معظم رهبری این جشنواره را برای ایجاد یک رقابت سالم در بین نیروهای مسلح و برای ارتقا آمادگی‌ها ابلاغ فرموده‌اند.

 

وی با بیان اینکه میدان جنگ و نبرد این روزها مشخص نیست چرا که هر روز با یک رویکردی میدان جنگ را دشمنان ما انتخاب می‌کنند، افزود: به عنوان مثال یک بار میدان جنگ هشت سال دفاع مقدس بود که مردم شهرستان دزفول هشت سال زیر بمباران و موشکباران دشمن قرار گرفتند.

 

سردار شاهوارپور به مقاومت و ایستادگی مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: مردم دزفول ایستادگی و مقاومت کردند و جوانان این شهرستان راهی جبهه حق علیه باطل شدند.

 

او با بیان اینکه میدان متغیر و امروز بخشی از میدان جنگ نرم دشمن است، خاطرنشان کرد:‌ امروز بخشی از اقدام دشمن فضای مجازی بوده و نبرد دشمن با تک تک مردم ما در هر رده سنی است.

 

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن یک گسترده تمام عیار است عنوان کرد: ما در مقابل جنگ تمام عیار دشمن که بخشی از آن فضای نرم مجازی است باید تلاش کنیم دشمن را در این حوزه متوقف کنیم. از جمله اقدامات که باید تمرکز کنیم  برنامه‌ریزی، سازماندهی و دسترسی به ابزار و امکانات پیدا کنیم و نیز در مقابل دشمن محکم ایستادگی کنیم.

 

وی با بیان اینکه ابزارهای دشمن متفاوت است، اضافه کرد: ابزارهای دشمن متفاوت است از جمله موشک، فضای مجازی، فضا سخن، فضاتصویر وهنر، فضاروانی گسترده است‌ که باید شناخت و متوقف کرد.

 

فرمانده سپاه خوزستان به تحریم‌های دوران بیماری کرونا به نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و ادامه داد: با وجودتمام تحریم‌های دشمنان علیه ما در دوران کرونا اما ایران به ساخت واکسن کرونا دست یافت. امروز اگر حرکت ما در حوزه اقتدار، توانمندی و قوی شدن رو به جلو باشد روز به روز دشمنان ما عقب نشینی می‌کنند.

 

وی اظهار داشت:‌ شناخت دشمن یکی از اولویت‌ها باید باشد. شناخت رفتار دشمن، اثرات و رفتارهای دشمن در سطح جامعه ما کجا است؟ و نیز چه چیزی باعث توقف حرکت جامعه ما روبه جلو می‌شود،تمام این موارد را باید بشناسیم.

 

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به اقدامات دشمن در جامعه ما اشاره کرد و افزود: دشمن معیشت مردم را مورد هدف قرار داد که رهبرمعظم انقلاب اشاره به کمک‌های مومنانه کردند که در این باره آحاد مردم و بسیج وارد صحنه شدند و بخشی از اقدامات دشمن خنثی شد.

 

وی به اقدامات فرهنگی در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اقدامات فرهنگی در عیدغدیر و اقدامات هیئت‌ها در کرونا، ایستگاه‌های صلواتی از جمله اقدامات فرهنگی بود که همین اقدامات سبب نگرانی دشمن می‌شود.

 

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مانور دشمن علیه اربعین حسینی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن از رزمایش شیعه نگران است چرا که در دوران پیک کرونا شاهد بودیم زائران حسینی در اربعین حسینی در دوران کرونا شرکت کرده بودند.

https://hoorkhabar.ir/707954کپی شد!
44
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.