مصاحبه متناقض مدیرعامل پتروشیمی تندگویان/ آیا این شرکت در ۲ سال گذشته صادرات نداشته است؟

هورنیوز – ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ بود که مصاحبه ای در سایت پتروشیمی تندگویان به نقل از مدیرعامل این شرکت منتشر شد. قاسمی شهری، در این مصاحبه اظهار داشت: صادرات پتروشیمی ما با هدف تامین نیاز داخل دو سال است که به طور کلی متوقف شده است. وی ادعای مطرح شده در خصوص صادرات این شرکت را کذب خواند و آن را سناریو سازی بر اساس فرضیه غلط دانست.

 

بر اساس تحقیقات خبرنگار هورنیوز در سایت رسمی کدال(بورس)، این شرکت در یکساله ۱۳۹۹(از ابتدای سال مالی تا اسفندماه ۱۳۹۹)، مقدار ۱۷میلیون کیلوگرم گرید بطری به مبلغ ۲۸۸میلیارد تومان و مقدار ۱۹ میلیون کیلوگرم گرید الیاف به مبلغ ۲۹۶ میلیارد تومان، صادرات داشته است.

همچنین این شرکت در سال ۱۴۰۰(از ابتدای سال مالی تا اسفند ماه ۱۴۰۰) مقدار یک میلیون کیلوگرم گرید الیاف به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان صادرات را به ثبت رسانده است.

حال، این سوال پیش می آید در شرایطی که سهامداران با اتکا به اطلاعات سایت رسمی کدال اقدام به خرید و فروش سهام مورد نظر خود می کنند، چگونه می شود که مدیرعامل این شرکت پتروشیمی به صراحت صادرات ۲ سال گذشته را انکار می کند؟(در نظر داشته باشید صادرات محور بودن یک شرکت برای سهامداران از اهمیت به سزایی برخوردار است)

 

در پایان باید یادآور شد این اختلاف اطلاعات بین سایت رسمی کدال و اظهار نظر مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان، علاوه بر بی اعتمادی سهامداران و بی اعتبار شدن گزارش های مهم ترین سایت بورسی(کدال)، شائبه تامین نشدن مواد اولیه مورد نیاز داخل را تقویت می کند.

 

هورنیوز آمادگی دارد، پاسخ مدیر عامل پتروشیمی تندگویان را در خصوص این تناقضات منتشر کند.

https://hoorkhabar.ir/707783کپی شد!
105