وزارت خزانه داری آمریکا درصدد محدود کردن فعالیت‌های اقتصادی ایران است

هورنیوز – احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در خصوص تحریم های اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در حوزه پتروشیمی، گفت: واکنش های کاخ سفید نسبت به تهران کاملا نسنجیده است زیرا آنها تصور می کنند سیاست چهار دهه اعمال زور و تهدید می تواند به نتیجه برسد.

 

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها از هر ابزاری برای محدود کردن فعالیت های اقتصادی ایران استفاده می کنند، اظهار کرد: بر این اساس مشاهده می شود در بازه های زمانی مختلف از سوی اتاق جنگ اقتصادی کاخ سفید تحریم هایی علیه برخی شرکت ها یا افرادی که با ایران همکاری کرده اند اعمال می شود.

 

وی با بیان اینکه سختی های دوران تحریم را پشت سر گذاشته ایم، لذا دیگر تحریم ها نمی تواند اثرگذار باشد، ادامه داد: بر این اساس حوزه جغرافیایی اقتصادی کشورمان گسترده شده و تحریم ها نمی تواند تاثیر منفی بگذارد.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید یادآور شد وقتی اقتصادی مردمی سازی شود، فشارها و تهدیدهای بیرونی نمی تواند به آن آسیب بزرگی وارد کند.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع مردمی سازی اقتصاد کشورمان موضوعی است که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد تا شاهد شکوفایی اقتصادی و همچنین خنثی سازی تحریم ها باشیم.

https://hoorkhabar.ir/707478کپی شد!
96