دهمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزار شد

هورنیوز – دهمین جلسه شورای عالی سیاست گذاری و برنامه ریزی با حضور معاونین شهردار، قائم مقام شهردار، مدیرکل حوزه شهردار و مدیران مناطق هشتگانه در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

 

سعید فردانی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز در این جلسه بیان کرد: نظام ارزیابی عملکرد و نظام آمار و اطلاعات ۲ بازوی مهم برای تصمیم گیری و بازنگری در سیاست هاست.

 

وی افزود: ارزیابی عملکرد مناطق فرم اول برای اجرای نظام ارزیابی در شهرداری اهواز است که بصورت ماهیانه و در ۲ قسمت روند ها(مقایسه عملکرد منطقه نسبت به دوره های قبلی) و رتبه ها(مقایسه عملکرد منطقه نسبت به سایر مناطق) خواهد بود.

وی ارزیابی مناطق شهرداری را در ابعاد درآمد، پروژه ها و رضایت شهروندان بر اساس پاسخگویی مناطق در سامانه ۱۳۷ معرفی نمود.

 

سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز نیز از زحمات مدیران و کارشناسان شهرداری در حوزه های زیر ساختی و زیربنایی شهرداری که بنا و مبنایی برای تحول در شهرداری است، تشکر کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد در ارتقای کمی و کیفی خدمات به مردم اظهار داشت: نظارت از وظایف اصلی شورا است و در این راستا ارزیابی عملکرد مناطق بسیار ضروری و کاربردی است. همچنین در این راستا شفافیت نیز نقش بسزایی خواهد داشت.

 

مدیرکل نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات نیز در این جلسه الگو، روند و شاخص های مرتبط با رویکرد نظام آمار و اطلاعات و همچنین نظام ارزیابی عملکرد توضیحاتی مطرح کرد.

 

مجتبی دین پرست در ادامه به تعریف بیش از ۲ هزار قلم آماری تهیه شده به تفکیک ستاد، مناطق و سازمان های وابسته اشاره کرد که طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا پایان شهریورماه بصورت کامل تکمیل و بروز رسانی شود.

https://hoorkhabar.ir/707360کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.