دومین جلسه رسیدگی به متهمان فاجعه ساختمان متروپل آبادان

هورنیوز – علی دهقانی رییس کل دادگستری استان خوزستان در دومین جلسه دادگاه رسیدگی فاجعه ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: ابتدا اظهارهای دو نفر از ورثه متوفیان که در جلسه قبلی حضور نداشتند، اخذ شد.

 

وی گفت: نماینده دادستان دلایل انتساب اتهام به هر یک از متهمان را به صورت جداگانه بیان کرد و متهمان نیز اظهارها و دفاعیات خود را ارایه دادند.

 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان افزود: تا کنون اظهارها و آخرین دفاعیات ۱۰ نفر از متهمان اخذ شده و مابقی متهمان و وکلای آن‌ها در جلسه بعدی که فردا برگزار خواهد شد، دفاعیات خود را ارایه خواهند داد.

 

دهقانی بیان کرد: تعداد متهمان این پرونده ۲۱ نفر هستند که در بازداشت به سر می برند و برای رسیدگی از زندان به دادگاه هدایت می شوند.

 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پایان اضافه کرد: طبق روال کارشناسی، هر کدام از متهمان فوت شده و سایر متهمان حاضر در دادگاه به میزان سهمی که در وقوع حادثه داشتند، مسوول پرداخت دیه متوفیان و مجروحان هستند.

 

لازم به ذکر است که دیروز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه اولین جلسه رسیدگی به فاجعه ساختمان متروپل آبادان در شعبه دوم دادگاه کیفری خوزستان بال حضور خانواده جانباختگان و متهمان تسکیل شد و نماینده خانواده بازماندگان این فاجعه غم انگیز اظهارهای خود را ارایه دادند.

https://hoorkhabar.ir/707330کپی شد!
46