آیا بیمارستان میلاد اهواز محل تاخت و تاز نمایندگان این شهر در مجلس شده است؟

بر اساس گزارش های رسیده به هورنیوز، تعداد ۱۵ نفر با رعایت نکردن مراحل قانونی به استخدام بیمارستان میلاد اهواز درآمده اند. لازم به ذکر است این افراد از بستگان و نزدیکان به دو نماینده این شهر هستند.

 

همچنین در بخشی دیگر از این گزارش آمده، بیمارستان میلاد اهواز که زیر نظر شرکت میلاد سلامت از زیرمجموعه های سازمان تامین اجتماعی است به صورت هیئت مدیره ای اداره می شود و محل لابیگری و سوء استفاده برخی نمایندگان این شهر قرار گرفته است.

 

 

این رسانه حق پاسخگویی برای مسئولین بیمارستان میلاد اهواز را محفوظ می دارد.

 

https://hoorkhabar.ir/707212کپی شد!
228
۵
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • محمد درباره کارزار ملکی شدن بیمارستان میلاد اهواز هم بنویسید
  • ناشناس واقعان جای تاسف داره که فرزند ایثارگر رو به کار گیری نکنند.ولی هر ارگانی واحد ایثارگران داره که واحد ایثارگران میلاد ضعیف است ویا شایدم نداره.
  • علی با سلام به شما من هم فرزند جانباز ۲۵ درصد متاهل می‌باشم من هم برای استخدام در بیمارستان میلاد اقدام کردم و حتی مورد مصاحبه هم قرار گرفتم ولی دعوت به همکاری نشدم در صورتی که خانواده جانبازان و ایثارگران در الویت هستن ولی چون پارتی نداشتم پذیرش نشدم ولی بعد متوجه شدم که ۱۵ نفر را استخدام کردن و مشغول کار هستن آیا من به عنوان فرزند یه جانباز که جسم و روح روانشو برای این مملکتو انقلاب گزاشت حقی ندارم که بتونم یه نونی سر سفره خانوادم ببرم
    • Hadimalchi اولا ایثارگران در اولویت به نظر من اشتباه هست ولی حالا که قانونه یه سوال پیش میاد و اون اینه که تو این بیمارستان چطور صلاحیت تشخیص داده شده وقتی گزارش میگه نماینده مجلس پشت این ماجرا هست دیگه مسئول ایثارگران چه کاره هست از قبل معلومه کی باید بیاد سر کار
منتشر شده۵