دیدار فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) اهواز با قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی

هورنیوز – در این دیدار که عصر امروز دوم مردادماه ۱۴۰۱ در دفتر قائم مقام مدیرعامل صورت گرفت، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل، با اشاره به اقدامات مهمی که در حوزه های مختلف توسط تیم مدیریتی فعلی شرکت با محوریت مهندس ابراهیمی در حوزه نوسازی تجهیزات تولید، اهتمام به آغاز و اتمام پروژه های توسعه ای بر زمین مانده، بهبود وضعیت معیشتی کارکنان، ایجاد اشتغال پایدار، ارزآوری و عمل به مسئولیت های اجتماعی صورت گرفته است، گفت: حمله پیچیده و چند لایه سایبری به شرکت فولاد خوزستان، نشانه ای از تاثیر غیرقابل انکار این شرکت مهم صنعتی در سطح ملی است.

 

در این جلسه که با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی برگزار شد، دکتر مخبر دزفولی، همراهی و همدلی فرمانده فعلی حوزه بسیج شهید بقایی و مجموعه همکاران بسیج را با اقدامات جهادی مجموعه مدیریتی شرکت، ستودنی و این هم افزایی را پدیده ای مبارک دانست.

 

قائم مقام مدیرعامل بسیج و فرهنگ بسیجی را ضامن سلامت سازمان ها دانست و گفت:‌ بسیجی باید در عمل، الگوی ارزش ها باشد تا این باورهای معنوی و الهی در جامعه ترویج یابد.

 

در ادامه این جلسه حجت الاسلام میرعلایی با اشاره به نقش و جایگاه شرکت فولاد خوزستان در استان و کشور گفت: اقدامات صورت گرفته در دوره اخیر مدیریتی این شرکت حقیقتا جای تقدیر و تحسین دارد.

 

وی گفت: شرکت فولاد خوزستان آبروی ماست و ما از این آبرو دفاع می کنیم.

 

در بخش دیگری از این دیدار مهندس عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با اشاره به جایگاه بسیج در شرکت فولاد خوزستان گفت: ما بسیج را بخش مهم از مجموعه ارزشمند شرکت فولاد خوزستان می دانیم و از هرگونه حمایتی از این مجموعه ارزشی دریغ نکرده و نخواهیم کرد.

 

تقوی در پایان گزارشی از برنامه های شرکت فولاد خوزستان برای بزرگداشت اربعین حسینی و خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) ارائه کرد.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار حجت الاسلام میرعلایی با اهدای لوح متبرک از همکاری های گسترده مهندس ابراهیمی مدیرعامل، دکتر مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل و عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی با مجموعه بسیج حوزه مقاومت شهید بقایی فولاد خوزستان قدردانی کرد.

https://hoorkhabar.ir/708030کپی شد!
45
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.