اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان
غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان با حضور در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار با رویکرد مشتری مداری، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، تندیس، لوح و نشان طلایی این اجلاس را دریافت نمود.

هورنیوز – همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه قلم سپهر و در راستای بهرهوری بیشتر با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.
در این همایش محورهای مهمی مانند ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری مداری، فرآیند تغییر پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه اراهکارهای ارتقا، مدیریت نوین مشتری مداری و رضایتمندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.
در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخصهای ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.
گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

برچسب ها :اجلاس ، اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار ، اصناف ، اعطا ، اقتصاد ، اقتصاد کشور ، تندیس ، روابط عمومی ، شرکت فولاد خوزستان ، صنایع ، غلامرضا فروغی نیا ، فولاد ، لوح ، نشان ، نشان طلایی ، همایش
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰