نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد واقعی نیست

هورنیوز – آقارضا فتوحی روز شنبه ٢۵ تیرماه در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: همه باید تلاش کنند تا ثبات بازار را به دست بگیریم و به عنوان متولیان بخش های مخلتف باید کار خود را بلد باشیم.

 

وی افزود: دستگاه‌ها برای رضایت‌مندی مردم نقش خود را به خوبی ایفا کنند، پیگیری و پیشگیری های لازم جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها انجام شود تا به تولید کننده کمک کنیم و شاهد افزایش قیمت‌ها نباشیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: شرکت های خدمات‌رسان از قبیل شرکت نفت، گاز، آب، برق، نفت، گاز و…. ملزم هستند که همراهی کامل با تولید کنندگان را داشته باشند تا از افزایش قیمت جلوگیری شود و شاهد افزایش تولید باشیم.

 

فتوحی عنوان کرد: در کالاهایی مانند سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی که در کشور نیز تولید می‌شوند و تولید کنندگان داخلی آنها را گران می‌فروشند نیاز به واردات داریم.

 

وی ادامه داد: نظارت‌هایی که بر بازار صورت می‌گیرد نظارت واقعی نیستند، سیستم‌های نظارتی باید کنترلی، ارشادی و هدایت گری باشد و پاسخی دهد که جامعه آن را بپذیرد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به افزایش قیمت در مواد شوینده، عنوان کرد: مشکلاتی که در کارخانه جات شوینده ها وجود دارد، احصا شوند و باید به آنها کمک کنیم تا بیش از این افزایش قیمت نداشته باشند و نظارت بر این صنوف نیز انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به نیاز بازار در ایام محرم، بیان کرد: اقدامات و پیگیری های لازم از هم اکنون انجام شود تا در ایام محرم و صفر با هیچگونه مشکل در خصوص هیچ اقلامی نداشته باشیم.

 

فتوحی بیان کرد: کالا برگ الکترونیک را با فرمانداران به صورت ویژه پیگیری و به آنها ابلاغ شود تا در استان به نتیجه کامل برسد.

https://hoorkhabar.ir/706788کپی شد!
24