اجرای سرود سلام فرمانده در اهواز

هورنیوز – اجتماعی خانوادگی غدیریون در حالی با حضور هزاران نفر از دهه نودی‌ها، جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری شهدای فولاد خوزستان برگزار شد که بر اساس اعلام هواشناسی امروز آغاز گرمترین هفته خوزستان در امسال است.

 

در این مراسم کودکان، نونهالان و نوجوانان به همراه اولیا و خانواده های خود حضور یافته و با اجرای سرود سلام فرمانده، عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس امام زمان مهدی موعود (عج) اعلام کردند.

 

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ همچنین نوای حماسی “ای لشکر صاحب الزمان(عج)” دوران فداع مقدس را با نوای حاج صادق آهنگران را سر دادند تا آمادگی خود را برای ظهور آن منجی وعده داده شده اعلام کنند.

 

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی در حالی که در دست خود پرچم جمهوری اسلامی، لبیک یا مهدی و عکس‌هایی از مقام معظم رهبری و سردار سیلمانی را داشتند.

 

همچنین در این اجتماع بزرگ خانوادگی، علاوه بر پخش سرود “سلام فرمانده” به زبان فارسی این شعر به زبان های لری و عربی نیز پخش شد.

 

حضور در این مراسم محدود به دهه نودی ها نبود بلکه همه آحاد جامعه با عشق و علاقه خود به ائمه اطهار به ویژه امام زمان و نظام جمهوری اسلامی شرکت کرده بودند.

 

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

 

در این اجتماع مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت عید غدیر خم به مولودی خوانی پرداختند.

 

منبع: ایرنا

https://hoorkhabar.ir/706807کپی شد!
44