ارتقای اعتماد عمومی و افزایش درآمدهای مدیریت شهری با هوشمند سازی امکان‌پذیر است

هورنیوز – محمد خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان در آیین بهره‌برداری از طرح‌های هوشمندسازی در مدیریت شهری شهرداری اهواز در سالن تالار شهر اهواز، با اشاره به هوشمند سازی و تقویت آن اظهار کرد: هوشمندسازی فرآیندها می‌تواند جلوی بسیاری از نبود شفافیت و دور زدن قوانین را بگیرد.

 

وی با اشاره به لزوم بهره گرفتن از پروژه های هوشمندسازی در مدیریت شهری، افزود: عدم توجه به سامانه های یکپارچه و هوشمند موجب شد تا ساختمان متروپل آبادان با دور زدن قانون و استفاده از خلاء های قانونی ساخته شود.

 

خانچی با بیان اینکه اهواز از جمله کلانشهرهای مهم کشور است ولی از بسیاری از زیرساخت‌ها محروم است گفت: ارائه خدمات به صورت هوشمندانه و غیرحضوری به مردم علاوه بر کاهش هزینه‌ها، ارتقای اعتماد عمومی و افزایش درآمدها برای مدیریت شهری را در پی خواهد داشت.

وی افزود: تعطیلی خوزستان به دلیل پدیده ریزگرد موجب اختلال در ارائه خدمت به مردم می‌شود به همین دلیل الکترونیکی کردن فرآیندها در این استان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه روند کارهای نویی که در خوزستان و اهواز آغاز شده باید تداوم یابد گفت: مدیریت شهری اهواز می‌تواند محرک تمام شوراها و شهرداری های خوزستان و الگویی برای شهرهای مختلف استان باشد.

 

وی بیان کرد: توسعه خدمات الکترونیک در شهرهای مختلف خوزستان توسط شهرداری های پیشروی استان آغاز شده است.

 

خانچی گفت: ادامه روند آغاز شده برای هوشمندسازی فرآیندها و خدمات موجب می‌شود تا خورستان به مدل خوب مدیریت هوشمند و الکترونیکی در کشور تبدیل شود.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

شهروند متعهد همیار دستانی است که زیبایی را به شهر هدیه می دهد.

https://hoorkhabar.ir/706643کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.