برگزاری اولین جلسه کارگروه جوانان کارآفرین آسیا – اقیانوسیه (YEGAP)

هورنیوز – اولین جلسه کارگروه جوانان کارآفرین آسیا – اقیانوسیه (YEGAP) با حضور ۹ نفر از اعضای منتخب کارگروه تیم ایران شامل دو عضو کمیته اجرایی و هفت عضو عادی و با حضور مجازی دیوید سو، مدیرکل کنفدراسیون اتاق­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI)، آمادور هنرادو، معاون مدیرکل کنفدراسیون اتاق­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI) و آبی، کارشناس دبیرخانه CACCI واقع در تایپه، تایوان به ریاست فرزاد مهرانی، سرپرست امور بین­ الملل اتاق ایران برگزار شد.

 

در این جلسه اعضای کارگروه درخصوص برنامه­ها، اهداف و فعالیت­های خود در کنفدراسیون با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند. همچنین با دعوت مسئولان CACCI قرار شد تا تیم ایران در ۶ کمیته کارگروه عضو شده و با هدف توسعه روابط تجاری و ارتقای کارآفرینی منطقه آسیا – اقیانوسیه، در کمیته­های مرتبط با حوزه کاری خود، به فعالیت بپردازند.

 

افزون بر این مقرر شد اعضای کارگروه در سی و ششمین کنفرانس کنفدراسیون اتاق‌­های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (CACCI) که ۹-۷ آذر ماه سال جاری در ملبورن، استرالیا برگزار خواهد شد، مشارکت فعال داشته باشند.

 

عضویت در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، دارا بودن حداکثر ۴۹ سال سن، تسلط کامل به زبان انگلیسی، داشتن علاقه و تعهد قوی برای مشارکت فعال در برنامه‌ها و پروژه‌های YEGAP، علاقه‌مندی و دارا بودن توان مالی جهت سفرهای سالانه (حداقل سالی یک‌بار) به منظور شرکت در جلسات YEGAP، دارا بودن نقش فعال در تعیین جهت کلی YEGAP و شناسایی فعالیت‌های آن برای کمک به دستیابی به اهداف مربوطه جهت ارتقای کارآفرینی میان اعضای CACCI، توانایی ارائه خدمت به عنوان یک رابط مؤثر میان YEGAP و گروه کارآفرینان جوان در کشور خود و اشتیاق و تمایل به انجام کار داوطلبانه برای YEGAPاز شرایط اولیه عضویت در این کارگروه است. دوره عضویت در کمیته اجرایی و کمیته‌­های عادی کارگروه به مدت دو سال است.

https://hoorkhabar.ir/706426کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.