صدور ابلاغ غیرقانونی توسط رئیس و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز!

هورنیوز – بنابر گزارش های رسیده به این رسانه، در ماه های اخیر محمدحسین سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فردی که در حال گذراندن دوره دانشجویی است را بعنوان رئیس دبیرخانه شورای هیات امنای دانشگاه علوم پزشکی اهواز منصوب کرده. این شخص چند روز پیش نیز با ابلاغی دیگر از سوی معاون بهداشت دانشگاه بعنوان معاون اجرایی مرکز بهداشت استان نیز منصوب شد!

 

در قسمتی دیگر از گزارش مذکور آمده: این انتصابات در حالی صورت گرفته که فرد منصوب شده بعلت اینکه دانشجو است و در مقطع دکتری تخصصی درس می خواند نمی تواند همزمان اشتغال به کار دولتی و مدیریت داشته باشد. لذا مطابق قانون ممنوعیت ادامه تحصیل کارگزاران کشور ادامه به تحصیل کارکنان شاغل در جمهوری اسلامی ایران اعم از قوه مجریه، قوه مقننه، قوه‌ قضاییه، نهادهای انقلاب اسلامی، شرکتهای تابعه دولت و کلیه مؤسساتی که به نحوی از بودجه عمومی کشور استفاده می‌نمایند در ساعات اداری‌ روزهای کاری هفته در داخل و خارج کشور ممنوع است و متخلفین به انفصال موقت از خدمت از یک سال تا سه سال محکوم می‌شوند.

مطابق این قانون ادامه به تحصیل تمام وقت کارکنان با استفاده از مأموریت یا مرخصی با تعیین جانشین وی به شرطی مجاز است که همزمان با‌ تحصیل، اشتغال اداری نداشته باشند.

 

در پایان این رسانه از نهادهای نظارتی درخواست دارد به موضوع مطروحه ورود کنند، همچنین پاسخ به گزارش فوق از سوی دانشکده علوم پزشکی اهواز را محفوظ می داریم.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/706009کپی شد!
120
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.