صاحب‌خانه‌ها با مستاجران تعامل داشته باشند

هورنیوز – حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه میز خدمت محضر خدا است، اظهار کرد: مسؤولان باید تمام سعی خود را برای حل مشکلات مردم به کار بگیرند و توجه داشته باشند که فرصت خدمت بسیار اندک است.

 

وی با بیان اینکه تمام مسؤولان استانی باید در میزهای خدمت حاضر شوند، گفت: ما باید سالیان سال خون دل بخوریم تا حکومت جهانی به ثمر بنشیند و در این راستا تمام مسؤولان باید پای کار باشند.

 

امام جمعه اهواز در عین حال با اشاره به افزایش میزان اجاره‌بهاء، یادآور شد: برخی از مردم محروم توانایی پرداخت اجاره‌بها را ندارند و لازم است که صاحب‌خانه‌ها با آنها تعامل کنند. ما باید نسبت به هم‌نوعان خود احساس مسؤولیت داشته باشیم.

 

موسوی‌فرد همچنین با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت شهدای ۷ تیر خاطرنشان کرد: این شهدا به ویژه شهید مظلوم آیت الله بهشتی از برترین شهدای انقلاب اسلامی هستند؛ این شهید بزرگوار سنگ‌بنای نظام مقدس ما بود.

 

وی قوه قضائیه را ایستگاه مبارزه با فساد عنوان کرد و افزود: خلافکاران باید از شنیدن نام دستگاه قضا به خود بلرزند همچنین مردم باید در کنار این دستگاه احساس آرامش کنند.

 

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان با تاکید بر لزوم سامان‌دهی فضای مجازی عنوان کرد: امروزه نظام سلطه آمریکایی قصد دارد از طریق فضای مجازی اهداف خود در حوزه تهاجم فرهنگی را عملی کند.

 

موسوی‌فرد با بیان اینکه نباید در این خصوص ساده‌انگاری کنیم، اضافه کرد: دولت با همه توان باید با این نوع تهاجم مقابله کند و بخش توجهی از این امر نیز بر عهده دستگاه قضایی است.

 

وی همچنین در سخنانی همدردی ملت ایران با مردم مظلوم افغانستان را در پی بروز زلزله در این کشور اعلام کرد.

https://hoorkhabar.ir/705933کپی شد!
70
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.