۷ هزار سرباز حرفه آموزی خوزستانی در سال گذشته داشتیم

هورنیوز – سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سپاه استان خوزستان بیان کرد: در این همایش که فرماندهان، مدیران استانی و حرفه آموزان سرباز حضور داشتند از برترین‌های این حرفه آموزان تجلیل شد.

 

وی با اشاره به اینکه این استان در سال گذشته در زمینه حرفه آموزی سربازان رتبه اول را در کشور کسب کرده است، اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۷ هزار سرباز حرفه آموزی از جمله نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و… در خوزستان وجود داشت.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در ادامه ادارات و دستگاه‌های مختلف را در راستای ارتقای حرفه آموزی سربازان بسیار مؤثر دانست و عنوان کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف در راستای کمک به حرفه آموزی سربازان می‌توانند بعد از پایان خدمت این نیروها را به کار گیرند تا نیروی جوان مفیدی به جامعه تزریق بشود.

 

سردار شاهوارپور از ابلاغ برنامه‌ای برای پیگیری امر حرفه آموزی سربازان به همه ادارات، دستگاه‌های مختلف و… خبر داد و تاکید کرد: امید است بر اساس این برنامه بتوان به صورت دوره‌ای هر سه ماه یک بار اقدامات مجموعه‌ها را دنبال کنیم به ویژه در بخش وام و تسهیلاتی که بانک‌ها برای حرفه آموزی سربازان پرداخت کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: باید متناسب با مشاغلی که امروز در جامعه وجود دارد، مشاغل سربازان دنبال شود.

 

مهر

https://hoorkhabar.ir/705889کپی شد!
170