حقوق نجومی یک دیپلمه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز!

هورنیوز – رسانه انتخاب خوزستان نوشت: فردی با مدرک دیپلم ریاضی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز ماهیانه بیش از ۲۱ میلیون تومان حقوق میگیرد! لازم به ذکر است نامبرده از نزدیکان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز و از اعضای دفتر وی است.

همچنین در گروه واتساپی مطالبه گران سلامت خوزستان آمده است: حقوق ۲۱ میلیون تومانی به یک دیپلمه و تاخیر چند ماهه در پرداخت حقوق پزشکان ساعتی و کارکنان شرکتی و ۸۹ روزه و تاخیر ۱۳ ماهه در پرداخت کارانه و اضافه کار پرسنل، تعطیلی پروژه های عمرانی و کمبود شدید تجهیزات بیمارستانی که منجر به کوچ بیماران خوزستانی به سایر استانها شده، انتصابات پرحاشیه و سلیقه ای، فعالیت گسترده رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بخش خصوصی و … را میتوان از مشکلات فعلی در حوزه سلامت دانست که وزارت بهداشت تاکنون هیچ واکنشی نسبت به آنها نداشته است.

 

این درحالیست که مشکلات برخی بیمارستان های استان خوزستان، رشد قارچ گونه ی مطب های غیرمجاز زیبایی، نارضایتی بیماران از خدمات این دانشگاه و … طی ماه های اخیر بیشتر به چشم می آید. لذا از مسئولین نظارتی در استان و وزارت بهداشت خواهانیم نسبت به موارد مطرح شده فوق هرچه سریع تر ورود کنند تا بیماران و خانواده های آنها و همچنین پرسنل زحمتکش این دانشگاه و زیر مجموعه آن خیالشان از این مسائل راحت شود.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/705885کپی شد!
326
۲
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • سعید انتشار این فیش به این نحو مغرضانه است! چرا؟ چون اولاً قسمت کسورات رو حذف کردید! دوماً مبلغ اضافه کاری ماه قبل که مربوط به این فیش نیست رو در نظر گرفتید و تعمداً با فلش قرمز مخاطب رو به مبلغ ۲۱ میلیون هدایت کردید! ثالثاً اینکه از عنوان دیپلمه با حالتی تحقرآمیز، استفاده کردید! گویا در قاموس ذهن استثمار شده برخیها اگر طرف دکترا داشت و چند برابر این مبلغ را میگرفت هیچ مشکلی نبود! کما اینکه فراوانند افرادی که صرفاً بخاطر داشتن یک مدرک تحصیلی دکتری و بدون اینکه کار خاصی انجام دهند و بیشتر شلنگ تخته می اندازند، حقوق ها و دریافتی هایی دارند که این مبلغ پیش آن شوخی است! اگر راست میگویید آنها را منتشر کنید! و اما کاش میدانستید صاحب این فیش به اندازه چند نفر از حضرات گردن کلفت بی خاصیت برای این دستگاه زحمت کشیده و میکشد بطوریکه از شدت و حجم کار به تازگی از زیر تیغ جراحی قلب خلاص شده است! علیکم بالانصاف و تقوا و قضاوت درست...
    • علی بهمن باسلام خدمت شما مخاطب عزیز از اینکه مارا دنبال می کنید باعث افتخار است. این گزارش از دو رسانه گردآوری شده و حق جوابیه را برای آن دانشگاه محفوظ داریم.
منتشر شده۲