اراده ای برای روشن شدن تکلیف شهرداری مسجدسلیمان وجود ندارد!

چگونه است که در مدت کمتر از دو هفته عدم صلاحیت گزینه شهرداری گلگیر مشخص و اعلام میشود اما شهر مسجدسلیمان ۱۵۰ روز در ابهام به سر می برد؟

هورنیوز – انگار در این آشفته بازار گرانی ها و بالا و پایین شدن قیمت ها، فرو ریختن متروپل آبادان، خارج شدن قطار یزد به مشهد از ریل، استعفای وزیر کار و… ارکان استانداری و سایر نهادهای امنیتی و نظارتی مرتبط به نوعی فراموش کرده اند که باید به صلاحیت سرپرست شهرداری مسجدسلیمان رسیدگی کنند!

۱۵۰ روز می گذرد که اداره ی شهرداری مسجدسلیمان در دست گزینه ای است که صلاحیت اولیه آن مطابق قانون رد شده و در واقع کلید عمران شهر و بخش قابل توجه ای از بیت المال در دست یک بی صلاحیت است! البته این موضوع بو دار بود اما کم کم شک ها دارند به یقین تبدیل میشوند که این همه زمان بردن پشت پرده ای دارد.

باتوجه به اینکه بر اساس تبصره ۳ ماده ۸۰ قانون شوراها، اصرار شورای شهر مسجدسلیمان بر نظر قبلی خود خلاف قانون نبود و موضوع به هیئت حل اختلاف ذی‌ربط ارجاع شد، اما فرصت پانزده روزه هیئت حل اختلاف که مکلف به تصمیم‌گیری بوده در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه به پایان رسیده و تا امروز بیش از ۵۰ روز از آن تاریخ خبری از تائید یا رد نظر شورای شهر مسجدسلیمان نشد؟!

امروز مسجدسلیمان در انتخاب شهردار رتبه آخر را در کشور دارد و نزدیک به یک سالی هست که بدون شهردار اداره می‌شود. باید دید که این گره کور کی از ساختمان شورای شهر مسجدسلیمان باز خواهد شد و چه کسی بر مسند شهرداری این شهر نفتخیز تکیه می‌زند؟

https://hoorkhabar.ir/705819کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.