دستور رئیس قوه قضائیه در خصوص پرونده متروپل

هورنیوز – حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز(دوشنبه ۲۳ خرداد) در جریان نشست شورای عالی قوه قضائیه در این رابطه به مسئولان امر تاکید کرد: چنانچه تقصیر فرد یا افرادی در این حادثه در دادسرا محرز شده و امکان رسیدگی مستقل به پرونده آنها وجود دارد، موضوع را هر چه زودتر به دادگاه ارسال کنند و حتماً نیازی نیست که پرونده همه افراد مقصر در حادثه متروپل یکجا به دادگاه ارسال شود.

 

رئیس عدلیه تصریح کرد: تسریع در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها می‌تواند تسکینی بر آلام حادثه‌دیدگان و خانواده‌های آنها باشد.

 

همچنین موسوی معاون اول دادستان کل کشور در حاشیه این جلسه گفت: گزارش دادستانی از حادثه متروپل تهیه شده و با توجه به اهمیت آن در مرحله بررسی نهایی قرار دارد که در اختیار ریاست قوه قضاییه قرار خواهد گرفت.

 

وی درباره علت طولانی شدن روند رسیدگی به این پرونده گفت: با انتشار این گزارش، افرادی که در این حادثه نقش داشته اند، محکوم می‌شوند و برای اینکه در حق کسی اجحاف نشود، باید تمام جوانب به دقت بررسی شود.

 

به گفته معاون اول دادستان کل کشور زمان هیچ اختلالی در روند پرونده ایجاد نمی‌کند، بلکه ارائه دلایل مستند، به تصمیم قاطع قضایی منجر می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/705693کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.