برخورد قاطع با محتکران و مخلان بازار

هورنیوز – حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز گفت: همان گونه که با اراذل و اوباش برخورد و در محلات چرخانده می‌شوند باید این اقدامات را برای مخلان عرضه و توزیع کالا‌های اساسی مردم و محتکران انجام داد.

 

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب معیشت مردم است، افزود: اگر مسئولان به این موضوع توجه بیشتری کنند مشکلات مردم کاهش می‌یابد.

 

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه برنامه هسته‌ای کشورمان، بیان کرد: کشور ما در اقدامی شجاعانه دوربین‌های آژانس هسته‌ای را خاموش کرد و جواب قاطعی به سنگ اندازی‌ها دشمنان داد.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تصریح کرد: بنا به گفته رئیس جمهور کشورمان ما تا آخر ایستاده ایم و بینی شما را به زمین می‌مالیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با محکومیت اهانت فیلم موهن عنکبوت مقدس به ساحت مقدس حضرت امام رضا (ع) گفت: هدف دشمنان تصعفیف دین مبین اسلام است و به مانند گذشته این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.

 

خطیب جمعه اهواز بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در کشور به ویژه در ادارات و دانشگاه‌ها تاکید و افزود: وظیفه همه ما انجام دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد همچنین با اشاره به هفته حج ادامه داد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حجاج سفیران نظام اسلامی و مروج تشیع و مکتب اهل بیت (ع) هستند و انشالله خداوند متعال توفیق سفر به خانه خدا را نصیب همه ما بفرماید.

 

وی با تبریک فرا رسیدن میلادباسعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) بر بهره جستن از فرمایشات این امام همام و روز‌های ماه ذی القعده تاکید کرد.

https://hoorkhabar.ir/705608کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.