واکنش رسانه قوه قضائیه به خروج استاندار اسبق خوزستان از کشور

هورنیوز – بخشی از ساختمان دوقلوی متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد جاری فروریخت و تاکنون بر اساس گزارش های مختلف و ناهماهنگ، ۳۷ و به روایتی دیگر ۴۱ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده اند!

 

پس از این فاجعه، مطالبه‌ای عمومی جهت محاکمه مقصران حادثه مذکور شکل گرفت. از غلامرضا شریعتی، استاندار اسبق خوزستان نیز به عنوان یکی از مقصران احتمالی این حادثه نام برده شد.

 

در همین خصوص و پس از انعکاس خبری با عنوان خروج شریعتی استاندار اسبق خوزستان از کشور، خبرگزاری میزان نوشت: از ساعتی پیش برخی رسانه‌ها این خبر را روی خروجی خود آوردند و بعضا اعلام نمودند که او یکی از مقصران اصلی حادثه متروپل است، با وصف اینکه هیچ یک از هیات‌های اعزامی دولت، دادستانی کل و مجلس شورای اسلامی یا سایر مسئولین و‌ دستگاههای زیربط قصور و تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار اسبق خوزستان در خصوص ریزش متروپل گزارشی به دادگستری خوزستان نداده اند از انتشاردهندگان اخبار فوق درخواست می شود چنانچه اطلاع یا مستندی از علت فرو ریختن ساختمان متروپل دارند موضوع را به دادگستری خوزستان اعلام کنند. البته تا کنون هر شخصی که دستگاههای زیربط گزارشی در مورد تقصیر یا قصور ارائه داده اند بازداشت شده است.

 

همچنین مریم محبی، همسر غلامرضا شریعتی در مورد خبر مذکور اعلام کرد: وی برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی به دبی رفته و قطعاً فردا به تهران بازمی‌گردد.

 

محبی گفت: همسرم قانونی رفته چرا که اگر ممنوع الخروج بود از همان فرودگاه به وی اجازه خروج نمی‌دادند. قرار بود همسرم پس فردا برگردد ولی بخاطر شرکت در مراسم مرحوم سید محمود دعایی فردا باز می‌گردد.

https://hoorkhabar.ir/705517کپی شد!
56