کارشکنی در حوزه خدمات شهری آخرین تقلای باند فساد است

هورنیوز – حجت اله زارع زاده در حاشیه بازدید از روند جمع آوری پسماندهای انباشته شده در مناطق شهری اهواز در گفت و گویی، بیان کرد: مدیریت شهری اهواز به طور قاطع در مقابل این فسادها و کارشکنی ها در روند خدمات رسانی به مردم می ایستد.

 

وی با اشاره به امتناع پیمانکار پسماند مناطق سه و چهار شهرداری اهواز برای جمع آوری زباله‌های شهری افزود: پس از گذشت نزدیک به چهار روز که زباله‌ها در منطقه سه و برخی از محلات منطقه چهار اهواز جمع آوری نشده بودند روند جمع آوری این زباله ها از ساعت ۲۱ پنجشنبه ۱۲خرداد آغاز شد.

 

زارع زاده با بیان اینکه کار جمع آوری زباله ها تا پاکسازی کامل مناطق اهواز ادامه دارد، گفت: زباله های سطح منطقه سه شهرداری اهواز تا امروز جمعه جمع آوری و پاکسازی کامل محله ها حداکثر تا ۴۸ساعت آینده تکمیل می شود.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در خصوص زباله های منطقه چهار نیز پیگیری لازم صورت گرفته و زباله های این منطقه نیز حداکثر تا امروز جمعه جمع آوری می شود.

 

در روزهای اخیر بار دیگر برخی مناطق شهر اهواز شاهد انباشت زباله به دلیل اعتصاب کارگران جمع آوری پسماند است موضوعی که موجب گلایه مندی شهروندان و به خطر افتادن بهداشت و سلامت ساکنان این شهر شده است.

https://hoorkhabar.ir/705496کپی شد!
90