خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از پاسخگویی مبرا نخواهد کرد

هورنیوز – آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در جریان سفر به آبادان و پس از بازدید از محل حادثه فروریختن ساختمان متروپل، در جلسه شورای اداری این شهرستان، گفت: حتما باید با کسانی که برای سودجویی بیشتر، با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می زنند، برخورد عبرت‌آموزی صورت گیرد. خاطیان بدانند که گذر زمان آنها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

 

رئیس‌جمهوری ضمن تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان متوفیان این حادثه از کلیه نیروهای مردمی و دستگاه‌های مسئول امدادرسان تشکر کرد و افزود: مردم به حق انتظار دارند که به روابط ناسالم و فسادهای صورت گرفته منجر به حادثه متروپل به موازات اقدامات فنی و میدانی، با سرعت رسیدگی شود.

 

وی ادامه داد: مردم به حق انتظار دارند به روابط ناسالم و فسادهای صورت گرفته منجر به حادثه متروپل هم به موازات اقدامات فنی و میدانی، با سرعت رسیدگی شود.

 

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده متروپل در بخش فنی با نظر کارشناسان در زمینه آواربرداری در جریان است، گفت: در بخش حقوقی نیز به مطالبات همه افرادی که شاکی و مدعی هستند رسیدگی و تلاش می شود هیچ صاحب حقی احساس نکند حقش ضایع شده است.

 

آیت الله رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خوزستان چه در زمان انقلاب و چه در هشت سال دفاع مقدس دین خود را ادا کرده و خط مقدم بوده است گفت: مساله خوزستان و آبادان را جزء اولویت ها قرار داده ایم و کارگروهی هم پیشتر در این زمینه فعال شده و در حال پیگیری است.

 

او ادامه داد: مسائل خوزستان و آبادان فقط رسیدگی به پرونده متروپل نیست بلکه باید بصورت جدی همه مسایل خوزستان پیگیری شود.

 

رئیس جمهور تاکید کرد: پیام سفرش به آبادان این است که مسئولان بدانند مسئله خوزستان از دستور کار دولت خارج نمی شود و تا وقتی که مشکلات حل نشود این سفرها ادامه دارد.

 

https://hoorkhabar.ir/705490کپی شد!
105
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.