تمامی کارکنان ادارات استان آموزش های معارف مهدویت را فرا می‌گیرند

هورنیوز – به منظور معرفی ساختار و اهداف بنیاد، اولین نشست هم اندیشی رابطین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در دستگاه های اجرایی استان در ساختمان استانداری برگزار شد.

 

در همین زمینه موالی زاده معاون استاندار خوزستان گفت: رابطین فرهنگ مهدویت در سطح دستگاه ها اقدامات فرهنگی و تبلیغی را مورد توجه قرار دهند.

 

وی افزود: مردم ما تشنه فرهنگ مهدویت هستند و باید برای ترویج فرهنگ مهدویت پای کار بیاییم. ما در استانداری هم پای کار هستیم و انتظار داریم همه دستگاه ها ورود جدی به این حوزه داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد: باید تلاش کرد که خوزستان استان شاخص در حوزه مهدویت در سطح کشور باشد و با کارهای تشکیلاتی و مستمر به نتایج ملموس و با کیفیت برسیم و فرهنگ مهدویت در سطح ادارات و دستگاه ها نمود داشته و تاثیرگذار باشد.

 

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خورستان در این جلسه با ابراز هدف از معرفی رابطین فرهنگ مهدویت در دستگاه های اجرایی، فراگیری تمامی کارکنان و خانواده آنان در سراسر استان است گفت: با ابلاغ شیوه نامه و دستورالعمل ها به رابطین، به دو صورت مجازی و حضوری اقدام به ترویج معارف فرهنگ مهدویت بین کارکنان خواهند کرد.

سید احمد پورفرجی افزود: بنیاد با ارسال محتوای فرهنگی به رابطین در فضای مجازی کارکنان را آموزش خواهند داد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: رابطین با دعوت از اساتید و مربیان معارف مهدویت، اقدام به برگزاری کلاس و کارگاه های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری خواهند کرد.

https://hoorkhabar.ir/705430کپی شد!
142
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.