شروع عملیات اجرایی اصلاح لوله گذاری خط فاضلاب مسیر بلوار معلم

هورنیوز – محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه هشت اهواز اظهار کرد: خیابان باهنر یکی از قدیمی ترین خیابان های اهواز است که سال ها پیش خط لوله فاضلاب آن کار شده است و به علت فرسوده بودن و گرفتگی آن، بارها مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفته است.

 

وی افزود: در طرح ضربتی دو و در راستای کمک به شرکت آب و فاضلاب اهواز و به‌جهت تسریع در روند اجرای پروژه، شهرداری اهواز متعهد گردید جهت بلوار سعادت در فاز دو ، ۶۰۰ متر لوله در اختیار آبفا قرار دهد و اجرای پروژه به‌عهده شرکت آبفا باشد.

 

قنواتی ادامه داد: همچنین برای بلوار معلم شهرداری اهواز ۷۰۰ متر لوله در اختیار شرکت آبفا قرار داد و مقرر شد شرکت آبفا، اجرای پروژه را عهده‌دار باشد. همچنین در بلوار سعادت علیرغم تعهد شهرداری بر واگذاری ۶۰۰ متر لوله، مقدار ۱۰۰۰ متر لوله در اختیار آبفا قرار داده شد که پروژه را به اتمام برساند.

 

قنواتی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های متعدد منطقه هشت و اخطارهای صورت گرفته (نامه های پیوستی) به دلیل ریزشی بودن خط فاضلاب مسیر و احتمال وقوع حادثه برای شهروندان، شهرداری منطقه هشت از تاریخ ۲۳ اردیبهشت، ۱۰۰ متر لوله را در اختیار آبفا قرار داد تا عملیات اصلاح فاضلاب را در بلوار معلم آغاز نمایند و مقرر شد با پیشرفت کار، ۶۰۰ متر لوله باقیمانده در اختیار آبفا قرار گیرد.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

https://hoorkhabar.ir/705215کپی شد!
59
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.