گردهمایی مسئولین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) استان خوزستان برگزار شد

هورنیوز – نشست سالیانه مسئولان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی عج شهرستان های استان با حضور مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارش شد.

 

سید احمد پورفرجی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) موعود استان گفت: به منظور ابلاغ شیوه نامه ها و دستورالعمل ها و همچنین جهت هم اندیشی و انسجام بین بنیاد های شهرستان این گردهمایی برگزار شد.

 

پورفرجی ادامه داد: در این گردهمایی پیشنهادات و طرح هایی از سوی مسئول بنیاد فرهنگی شهرستان ها ارائه می‌شود و در نهایت مصوباتی جهت اجرا ابلاغ می شود.

 

وی افزود: در این نشست مدیرکل صداو سیما استان، مدیر کل إداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان حضور دارند تا با همکاری آنان در شهرستان ها برنامه های متنوعی در ترویج فرهنگ مهدوی اجرا شود.

حجت الاسلام کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: تمامی دشمنان ما در دنیا به خاطر فرهنگ مهدوی رایج در کشور است که دشمنی می کنند و همچنان مایوس هستند.

 

وی ادامه داد: همه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان آماده حمایت، همکاری و در اختیار گذاشتن امکانات جهت ترویج اندیشه و فرهنگ مهدوی هستند.

 

رحیمی مدیر کل صدا و سیما استان نیز گفت: صدا و سیما استان آماده در اختیار گذاشته استودیو جهت تولید محتوا توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) است.

 

وی ادامه داد: با قرار دادن زمان و مکان برنامه های اجرایی نظیر سه شنبه های مهدوی به همکاران ما در صدا و سیما، پوشش های صوتی و تصویری را خواهند داد.

 

ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام حمایت از تشکیل تیم های ورزشی با نام القاب حضرت مهدی(عج) گفت: اداره ورزش و جوانان با تفاهم نامه ای که با بنیاد دارد در حال برگزاری مسابقات ورزشی با القاب حضرت مهدی(عج) است.

 

وی ادامه داد: قطعا برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ مهدوی امکانات ورزشی در اختیار شهروندان خواهیم گذاشت.

https://hoorkhabar.ir/705205کپی شد!
58
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.