۱۸ هزار قلم کالا را بومی سازی کردیم

هورنیوزعلیرضا دانشی در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه کلیه اقلام بومی سازی شده از کیفیت قابل قبولی برخوردار است، افزود: خوشبختانه با ایجاد تعاملی سازنده توانستیم تقریبا همه نیازهای کالایی خود را از بازار داخلی مرتفع ساخته و فرایند تولید را بدون مانع قابل ملاحظه ای راهبری کنیم.

 

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکتهای برتر دانش بنیان و سازندگان توانمند کشورمان گفت: بستری مناسب ایجاد شده است تا در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین زمینه همکاری های بیشتر فراهم آید تا با تسهیم دانش و بهره گیری از توان فنی دارندگان فن آوری های نوین، تولید پایدار را در راستای دست یابی به اهداف خرد و کلان صنعت نفت تحقق بخشیم.

دانشی افزود: حمایت از طرح ها و پیشنهادات شرکت های دانش بنیان بیش از پیش در دستور کار قرار خواهد داشت چراکه رسیدن به جایگاه کنونی و خواتکایی موجود، نتیجه تعامل خوب بین مناطق نفتخیز جنوب و بخش دانشگاهی، دانش بنیان و فعالان عرصه ی ساخت داخل است.

 

لازم به توضیح است بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  با شعار «نفت دانش بنیان، تولید ایرانی، صادرات جهانی» طی روزهای ۲۳ الی ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/704870کپی شد!
49
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.