تلاش کنیم جبهه ولایت را حفظ کنیم

هورنیوز – حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن تبریک عید و آرزوی قبولی طاعات، اظهار کرد: احساس نادرست کفایت یک ماه عبادت نباید پیش بیاید، نباید احساسی پیش بیاید که پس از ماه مبارک دیگر دعا و استغفار و سحرخیزی، قرائت قرآن، نماز اول وقت و دیگر مسائل عبادی و معنوی کمرنگ یا فراموش شود.

 

وی افزود: ضرورت توجه به شیطانی که یک ماه در بند اسارت بود نیز مهم است، او دشمن زخم‌خورده و آزادشده پس از یک ماه است که تلاش می‌کند اعمال ما را به باد بدهد، اعمالی که گاهی با یک غیبت یا تهمت یا یک بی‌توجهی در فضای مجازی که بعضا ممکن است مطلبی صحیح هم باشد اما نوشتن آن از سمّ قاتل هم بدتر باشد، می‌توانند پاک شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نکته سوم، توجه به وجود مبارک امام عصر(عج) است، هر چه امام زمان می‌پسندد را باید در اعمال در نظر بگیریم. در این عالم دو جبهه بیشتر وجود ندارد، یکی جبهه حق و یکی جبهه باطل، پرچمدار یکی اولیاءالله هستند و پرچمدار دیگری طاغوت است و جبهه سومی وجود ندارد، تلاش کنیم جبهه ولایت را حفظ کنیم که ابتدای آن رسول الله و انتهای آن امام زمان عج است و در مقطع فعلی به واسطه ولایت مطلقه فقیه پیش می‌رود و نباید از او جدا شد.

https://hoorkhabar.ir/704601کپی شد!
59