انتشار ماده ای ناشناخته دختران دبستان رهنما اهواز را راهی بیمارستان کرد/ آموزش و پرورش شفاف سازی کند

بنابر بر گزارشهای رسیده به خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هورنیوز، انتشار ماده ای ناشناخته در مدرسه رهنما اهواز واقع در منطقه شهرک نفت، باعث شد تعدادی از دانش آموزان این مدرسه به بیمارستان منتقل شوند.

 

در همین زمینه اولیای یکی از دانش آموزان گفت: دیروز با تماسی از سوی چند تن دیگر از اولیا خواهان آن شدند که بچه ها را از مدرسه به منزل ببریم. وقتی به آنجا رسیدیم حدود ۱۲ نفر از دانش آموزان حال نامساعدی داشتند که در نهایت اعلام شده بوی نامطبوعی در فضای مدرسه پیچیده و باعث این حادثه شده است.

 

وی افزود: انتشار این ماده احتمالا شیمیایی باعث شده که این دختران بعضا راهی بیمارستان شوند و برخی از آنها هم به آزمایشگاه بردیم تا خدایی ناکرده اتفاقی در آینده برای آنها نیفتد.

 

او عنوان کرد: هرچه با مدیر و مسئولین مدرسه هم تماس گرفتیم که این ماده چه بوده و جوابی دریافت کنیم متاسفانه تاکنون پاسخی به ما داده نشده و امیدواریم هرچه سریعتر مسئولین اداره آموزش و پرورش منطقه به این موضوع ورود نمایند.

 

این پدر دانش آموز در پایان افزود: اکنون بچه های ما در استراحت به سر می برند و بلاخره یک کسی باید بداند این ماده چه بوده و چرا فقط در مدرسه منتشر شده که امیدوارم پاسخی قانع کننده داشته باشند.

https://hoorkhabar.ir/704307کپی شد!
78
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • Oo پناه بر خدا !!!!!!!!!!!لابد قراره مسئولین هیچ واکنشی نشون ندن!؟ یا زیر سبیلی قضیه رو ماست مالی کنن
منتشر شده۱