آئین کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستاهای شادگان و آبادان

هورنیوز – آئین کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستاهای شادگان و آبادان در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام با حضور سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه استان، میثم جعفرزاده مشاور وزیر نیرو، محمدرضا کرمی نژاد مدیر آبفا استان و مسئولین شهرستان های آبادان و شادگان برگزار شد.

 

«سردار حسن شاهوارپور» عصر دیروز(چهارشنبه ۱۰ فروردین) در آئین کلنگ زنی طرح آبرسانی به ۳۵ روستای شهرستان آبادان، با تبریک عید نوروز و فرارسیدن ماه رمضان، مردم آبادان را ولی نعمت همه مسئولان خواند و اظهار کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، مردم آبادان سختی‌های بسیاری را متحمل شدند، لذا شایسته نیست با مشکلاتی همچون کمبود آب که جزو نیازهای اولیه زندگی است، مواجه باشند.

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان بر عزم جدی دولت، نظام و مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: باید به جنگ مشکلات برویم و آنها را دنبال و رفع کنیم.

 

وی بیان کرد: طرح آبرسانی به این ۳۵ روستا به عنوان فاز اول حل مشکلات آب در این مناطق به ویژه مناطق حاشیه اروند و بهمنشیر دنبال می شود و از همه کسانی که کمک کردند تا این اتفاق رخ دهد تشکر می کنم.

 

سردار شاهوار پور با بیان اینکه از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی می‌خواهیم برای رفع مشکلات این منطقه کار جهادی انجام دهند اضافه کرد: امروز با همت بلند در کنار همدیگر باشیم و با تلاش و روحیه جهادی از موانع عبور کرد.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات ما عبور از موانع است که می بایست همه کمک کنند تا موانع موجود رفع شوند تصریح کرد: هدفمان این است که مردم بگوییم حتی در تعطیلات هم به فکر آنها هستیم و امیدواریم این اقدامات ادامه دار باشد.

https://hoorkhabar.ir/703632کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.