پیام نوروزی مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز

هورنیوز – به نقل از روابط عمومی شرکت لوله سازی اهواز، متن این پیام به شرح زیر است:

 

با سلام و آرزوی سالی پر برکت همراه با سلامتی برای خانواده‌ی بزرگ شرکت لوله سازی اهواز

 

اینجانب ضمن عرض تبریک سال نو که از سوی رهبر حکیم انقلاب به سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) نام گذاری شده را محضر همه مجاهدان عرصه تولید درشرکت لوله سازی اهواز تبریک می‌گویم و دوام توفیقات عزیزان را درسال جدید از ایزد منان خواستارم.

 

اینجانب افتخار دارد ضمن نکوداشت اعیاد پرفروغ شعبانیه و ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) که در تقارن با عید نوروز یک هزار و چهارصد و یک هجری شمسی بوده را از صمیم قلب تهنیت عرض کرده و ضمن شادباش و تبریک فرا رسیدن عید باستانی نوروز از تلاش، همدلی و همراهی یکایک مدیران و تمامی کارکنان محترم که سرمایه اصلی هر شرکت محسوب می شوند، تشکر و قدردانی کرده و از درگاه حضرت احدیت برای شما عزیزان و خانواده محترمتان فردایی روشن، بهروزی و توفیق روز افزون آرزو کنم.

 

سال ۱۴۰۰ با فراز و نشیب‌ها گذشت. در ابتدای سال ۱۴۰۰ خوشبختانه اتمامِ پروژه استراتژیک گوره جاسک را با موفقیت و همت شما کارکنانِ عزیز گذراندیم. پس از آن حضور چشمگیر شما در انتخابات مایه خرسندی همه شد.

 

در سالی که گذشت این مجموعه تلاش کرد در راستای عمل به سخنان مقام معظم رهبری “مد ظله العالی” و اجرای شعار «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» یکی از موفق‌ترین مجموعه‌های صنعتی استان و کشور در تولید و رفع موانع باشد.

 

متاسفانه پایان سال ۱۴۰۰ همراه بود با درگذشت تعدادی از همکاران عزیزمان. این اتفاق موجب اندوه و تأسف همه خانواده لوله سازی اهواز شد و امیدوارم در سال جدید زیر سایه الطاف الهی همه شما عزیزان و تلاشگران در صحت و سلامت کامل باشید.

 

اگر بخواهیم به‌عنوان نمونه به برخی از دستاوردهای سال ۱۴۰۰ اشاره کنیم، می‌توانیم از تولید حدود ۲۰۰ هزار تن با وجود قطعی مکرر برق در تابستان، همه‌گیری کرونا و کمبود نیروی انسانی، عقد تفاهم‌های استراتژیک که پیامدهای مثبت آن را در سال ۱۴۰۱ خواهیم دید را نام ببریم.

 

در سال جدید نیز توسعه و نوسازی خطوط تولید و اورهال کامل کارخانجات را در چشم‌اندازمان داریم، همچنین برنامه‌هایی برای توسعه و بهینه‌سازی منابع انسانی و اتخاذ تدابیری برای امور رفاهی درنظر گرفته شده که از جمله برنامه‌های مهم در سال ۱۴۰۱ هستند.

 

گرچه هنوز تا رسیدن به جایگاه واقعی راه زیادی در پیش داریم، اما ریل‌گذاری صحیح، تعهدتان، دلسوزی شما کارکنان و رعایت اصول حرفه‌ای، منتج به موفقیت‌های چشمگیری در مدت یک سال گذشته شد. امید است درسـالی که پـیش رو داریم، همچـنان این تلاش‌ها در راستای دستیابی به چشم انـداز وحـفظ و ارتقای جایگاه شرکت لوله سازی اهواز و کسب رضایت‌مندی هرچه بیشتر ذینفعان ادامه یابد.

 

حمد و سپاس خداوند منان را که درسایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ «شرکت لوله سازی اهواز» با سعی و تلاش بی وقفه‌ی شما کارکنانِ عزیز برای رسیدن به اهداف عالیه سـازمانی همراستا با راهبردهای تولـید توانست در سال گذشته گام‌های بلندی به عظمت ایران سربلند بیافزاید.

 

اینجانب بعنوان خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک عید نوروز، برای همه شما عزیزان شادی، کامیابی، آسایش و آرامش در سایه خون شهیدان را آرزو دارم.

 

 

علی خنیفر

مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز

https://hoorkhabar.ir/703471کپی شد!
97