نامه سرگشاده برخی کارکنان سازمان آب و برق خوزستان به نماینده ولی فقیه و دستگاههای بازرسی، نظارتی و امنیتی

هورنیوز – در یک قسمت متن این نامه آمده است: متاسفانه فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان که از مدیران ناکارآمد استان خوزستان و از ضعیف ترین مسئولین تابعه وزارت نیرو در کشور است، از یک وزارت خانه دیگر بعنوان مامور به خدمت آنهم در دوره آقای روحانی با سفارشات و … پشت پرده به مردم مظلوم خوزستان تحمیل شد، چندیست مرتبا در حال دور زدن قانون به انحاء مختلف برای ماندن برروی این صندلیست! (بعنوان مثال: استخدام نیروهایی بصورت مستقیم در سد دز بدون در نظر گرفتن سوابق و یا برگزاری آزمون که این خود تخلف آشکار است)

 

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: برخی از این افراد از اراذل و اوباشی هستند که قبلا به جرم چاقوکشی دارای سابقه کیفری بوده و برخی هم از لحاظ سنی فاقد شرایط قانونی اشتغال هستند!

 

همچنین در بخش دیگر به اعتراض کارکنان این سد اشاره کرده و آورده اند: با این کار موجب نارضایتی در بین پرسنل باسابقه و زحمتکش مجموعه سد دز که چندین سال است بصورت نیروهای پیمانی مشغول به کارهستند و دارای تجربه لازم در این مجموعه مهم که از لحاظ تقسیم بندی جزء مراکز حساس و حیاتی استان و کشور است شده اند. البته اکثر کارکنان فعلی سد و معترضین از خانواده معظم ایثارگران هستند و فرهاد ایزدجو با تمسخر از اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در کل سازمان آب و برق خوزستان و شرکت های تابعه شانه خالی میکند که خود موجب دلسردی این عزیزان از حاکمیت و نارضایتی از دولت آقای رئیسی می شود.

 

در پایان نامه از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مردمی اهواز، استاندار و مسولین واحدهای نظارتی خوزستان خواسته شده به این تخلف آشکار ورود کنند و با متخلفین برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

فیلمی از تجمع کارکنان سد دز 

 

انتشار این مطلب توسط هورنیوز به منزله تایید یا رد آن نیست.

https://hoorkhabar.ir/702819کپی شد!
145
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • عباس باسلام وارادت ، متن اخبار فوق کاملا" واقعیت دارد و متاسفانه سازمان آب وبرق خوزستان بغیر از تعدادی انگشت شمار و سفارش شده آنهم فقط در اداره سازمان آب وبرق خوزستان واقع در ۵طبقه گلستان ، در هیچکدام از سدهای خوزستان قانون تبدیل وضعیت ایثارگران اجرائی نشده...
منتشر شده۱