فعال شدن گشت‌های نظارت تعزیرات حکومتی در خوزستان

هورنیوز – نعمت الله بیرانوندی در رابطه با برخی از اقدامات اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان در هفته دوم اسفند ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: در هفته دوم اسفندماه سال جاری تعداد ۵۶۰ فقره گزارش به اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان واصل شد که از این تعداد ۴۲۳ فقره مربوط به کالا و خدمات، ۱۱۳ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز و ۲۴ فقره مربوط به بهداشتی، دارو و درمان است.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از مختومه شدن ۳۷۶ گزارش در تعزیرات حکومتی خبرداد و بیان داشت:بیشترین پرونده‌های مختومه شده در هفته دوم اسفند ماه مربوط به کالا و خدمات با ۳۱۱ فقره، قاچاق کالا و ارز با ۶۱ فقره وبهداشتی حدود ۴ فقره است.

 

بیراوندی در رابطه با فعالسازی ۲۳ اکیپ گشت سیار در خوزستان عنوان داشت:روسای تعزیرات حکومتی استان خوزستان با ۲۳ اکیپ گشت تعزیرات حکومتی در سطح استان حضور یافتند که در این گشت ها از ۱۰۵ واحد صنفی بازرسی به‌ عمل آمد و افزون بر تذکر به ۴۸ واحد برای ۲۶ واحد متخلف نیز تشکیل پرونده شد.

 

وی ادامه داد: دزفول با ۴ اکیپ بیشترین و شهرستان‌های شوش و خرمشهر با یک اکیپ کمترین حضور را در گشت‌ها داشتند؛ ضمن اینکه شهرستان‌های ماهشهر، شادگان، دشت آزادگان، اندیمشک، رامهرمز و مسجد سلیمان هیچ‌گونه برنامه گشت سیاری نداشتند.

 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: در هفته دوم اسفند ماه سال جاری ۵ فقره گزارش و شکایت در سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی استان خوزستان ثبت شد که پس از بررسی به ادارات مربوطه و یا دستگاه‌های نظارتی جهت اظهار نظر کارشناسی ارسال شدند.

 

بیرانوندی با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و ضرورت نظارت هر چه بیشتر به اوضاع بازار اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال دستگاه‌های نظارتی باید بر اوضاع بازار نظارت کنند و تخلفات مربوطه از طریق فرم‌های خاص به ما منتقل شود تا بتوانیم در روزهای پایانی سال نیز شرایطی آرام و با ثبات در بازار داشته باشیم.

 

وی در پایان ابراز داشت: درج قیمت بر روی کالاهای تولیدی به عنوان تکلیف قانونی برای واحدهای تولیدی است؛ دستگاه‌های نظارتی باید بر روی رعایت یا عدم رعایت این تکلیف نظارت کامل داشته باشند.

 

تسنیم

https://hoorkhabar.ir/702790کپی شد!
65
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.