تا زمانی که پول ندهند در خانه می مانیم و تمرین نمی‌کنیم

هورنیوز – حسین ساکی درباره بحران مالی در صنعت نفت و تحریم تمرینات توسط بازیکنان گفت: قرار بود از سه روز پیش استارت بزنیم، ولی در خانه نشستیم و تا زمانی که پول ندهند تمرین نمی‌کنیم. تیمی مثل صنعت نفت که در لیگ برتر حضور دارد با وضعیتی اسفناک مواجه است. واقعاً خنده‌دار است که چنین مشکلاتی را تجربه می‌کنیم و هیچکس هم به فکر نیست. مدیران و مسئولان باید بابت این وضعیت خجالت بکشند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ما باید تمرینات بدنسازی و بازی‌های دوستانه انجام بدهیم، ولی متأسفانه شرایط طور دیگری رقم خورده است. اعتقاد من این است که باشگاه باید ظرف یکی دو روز آینده مشکل بچه‌ها را برطرف کند. اگر هفته آینده پول بدهند هیچ فایده‌ای ندارد، چون ما روزهای طلایی را برای آماده‌سازی تیم از دست می‌دهیم، روزهایی که باید تمرین کنیم تا آماده ادامه بازی‌ها شویم.

 

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه گفته می‌شود بحث اعتصاب بازیکنان با هدایت طالب ریکانی کاپیتان تیم است، خاطرنشان کرد: طالب هم یکی از اعضای تیم و بزرگ صنعت نفت است، ولی اعتصاب ما با هدایت او نیست. این یک تصمیم دسته‌جمعی است و همه بازیکنان حق داشتند که چنین تصمیمی را بگیرند.

https://hoorkhabar.ir/702075کپی شد!
33
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.