وزیر نیرو میخواهد براساس اطلاعات اشتباه، سازمان آب و برق خوزستان را تعیین تکلیف کند!

هورنیوز – برخلاف دستور صریح رئیس جمهور مبنی بر تغییر سریع بانیان وضع موجود، متاسفانه وزیر نیرو در اهمال و کوتاهی غیر قابل اغماضی نه تنها مدیرعامل فعلی سازمان آب و برق خوزستان را در همان روزهای اول عزل نکرد بلکه کار به جایی رسیده که این مدیرعامل با لابیگری در حال تلاش بیهوده برای حفظ وضعیت و موقعیت خود است!

 

وی که در همه جا اذعان داشته معاون آب وزیر نیرو (که جدیداً منصوب شده) قبلا پیمانکارش بوده است و جرات تعویضش را ندارد، کماکان به یکه تازی خود و امتیاز دادن بی حد و حصر به برخی مسئولین وزارت نیرو و بعضی از نمایندگان ادامه داده و کار را به جایی رسانده که هر کسی کاندیدای مدیرعاملی این سازمان می شود توسط گعده دوستان مسئله دار و پر حاشیه خود که برخی از آنها با قرار وثیقه از زندان آزاد هستند، مورد هجمه های بی اساس قرار گرفته و بشدت تخریب می شود، که این موضوع از دید دستگاه های امنیتی و نظارتی پوشیده نبوده و روزی باید جوابگوی این اعمالشان باشند.

 

همانگونه که اشاره شد وزیر نیرو هم به دلیل مشغله های فراوان روزمره و عدم تصمیم گیری سریع و به موقع موجب آشفتگی بیشتر مجموعه‌های استانی شده که این موضوع در استان خوزستان دارای درجه اهمیت و حساسیت بیشتری است.

 

متاسفانه هم اکنون در اختیار دارندگان ثروت و قدرت در استان و پدرخوانده‌های سازمان آب و برق خوزستان به شدت در حال معرفی گزینه‌های از رده خارج دیگری به زیردستان وزیر هستند که لازم است آقای محرابیان بسیار هوشیار تر از قبل نسبت به گزینش افراد اقدام نماید.

 

در همین راستا معرفی یک گزینه بازنشسته دو تابعیتی با کلکسیونی از تخلفات دیگر که حدود ۵ ماه است در به در اخذ تاییدیه خود از نهادهای امنیتی است یکی از این موارد است.

 

ظاهراً با هوشیاری دستگاه‌های ذیربط استعلام این فرد مسئله‌دار تایید نشده ولی این شخص با صرف هزینه های آنچنانی و لابی گسترده از زیردستان وزیر قول گرفته که به انحاء مختلف در فرایند انتخاب مدیرعامل سازمان وقفه ایجاد نمایند تا شاید بتواند تاییدیه لازم را اخذ نماید!

 

این در حالی است که از یک طرف مافیای آب و از طرف دیگر بانیان وضع موجود در استان به شدت در ایجاد این فضای تخریبی و تأخیری برای وی نقش موثری ایجاد نموده و ظاهراً به وزیر هم متاسفانه اطمینان داده‌اند که حضور این پدربزرگ پرحاشیه می‌تواند برای استان خوزستان مفید فایده واقع گردد!

 

یکی دیگر از گزینه های سفارشی بعدی هم شخصی است که هنوز نیامده برای استان خوزستان خط و نشان کشیده و گفته که اگر من را میخواهید فقط و فقط به صورت پروازی به استان می‌آیم و خانواده‌ام استان خوزستان را قابل ندانسته و اینجا نخواهند آمد!

 

واقعاً جای سئوال است این شخص که اصلاً سابقه یک روز کار کردن در سازمانی به این عریض و طویل را نداشته و حداقل باید یک سال وقت صرف کند تا این بنگاه بزرگ اقتصادی را بشناسد و ضمناً سابقه کاری وی هم در آب و فاضلاب شهره خاص و عام است چطور به خود جرات طرح چنین شرط و شروطی را می‌دهد؟

 

منبع: رسانه خبری خوزستان سحر

https://hoorkhabar.ir/702020کپی شد!
150
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.