چرا مسئولان شرکت مهندسی توسعه نفت(متن) پاسخی در خصوص جان باختن ده کارگر خوزستانی نمی دهند؟!

هورنیوز – در حالی که چند هفته از جان باختن کارگران مظلوم شرکت مهندسی توسعه نفت(متن) در حادثه ی تصادف جاده خرمشهر به اهواز میگذرد، این شرکت هیچگونه توضیح یا پاسخی در خصوص چگونگی فرآیند این رخداد فاجعه آمیز انعکاس نداده است!؟ اما در این میان برخی رسانه ها چند سوال را از مدیرعامل و مسئولان این شرکت مطرح کرده اند که امید است پاسخ آن را رسما دریافت نمایند.

 

اول – اینکه چگونه و توسط چه کسانی قرارداد خدماتی و لجستیک این شرکت از شرکت های خوزستانی گرفته و به شرکت ساختمانی تهران افرا که گفته می شود صلاحیت اداره کار در زمینه ی کار خدماتی را هم ندارد واگذار شده است؟!

 

دوم – چگونه با وجود اینکه کاری که ده سال دست شرکت های دلسوز و متعهد خوزستانی بوده و طی این سالها حتی یک تصادف منجر به کشته یا زخمی شدن کارکنان نداشته است، به یکباره چنین حادثه هولناکی رخ می‌دهد و خانواده های خوزستانی را داغدار می نماید؟

 

سوم – در تحقیقات این رسانه مشخص شده که پیمانکار قبلی این پروژه کانکس ها و امکانات رفاهی مناسب جهت جلوگیری از تردد کارگران در طول ماه تهیه و در اختیار کارگران گذاشته بود، چرا شرکت تهران افرا چنین امکاناتی را از کارگران شاغل در پروژه سلب کرده بود که کارگران ناگزیر به تردد هر روزه در مسیر باشند؟

 

و در پایان اینکه چرا اداره کل بازرسی و حراست وزارت نفت به قرارداد شرکت مهندسی توسعه و شرکت تهران افرا ورود نمی کنند تا ببینند چگونه به جای خودروهای اچ وان مدل ۲۰۱۷ به بالا از مینی بوس بنز مدل ۱۳۵۴ اسقاطی برای جابجایی و انتقال کارگران مظلوم استفاده شده تا خانواده های کارگران خوزستانی اینگونه داغدار و عزادار شوند؟

 

منتظر پاسخ مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه نفت(متن) به سوالات افکار عمومی هستیم.

 

خبرنگار: حسام الدین شیخی

https://hoorkhabar.ir/701517کپی شد!
53
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.