دوگانگی مدیریتی منطقه آزاد اروند در مجلس بررسی می شود

هورنیوز – ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشستی با فعالان کارگری آبادان و خرمشهر در فرمانداری آبادان اظهار داشت: متاسفانه دوگانگی مدیریتی باعث افزایش مشکلات در منطقه شده که باید راهکار اساسی برای آن اتخاذ شود.

 

وی افزود: در سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به آبادان و خرمشهر مشکلات این ۲ شهرستان  از جمله بیمه بیکاری کارگران، مشکلات بازنشستگان و آسیب‌های اجتماعی و طرح طبقه بندی مشاغل بررسی خواهد شد.

 

اسماعیلی از افزایش ۶۱درصدی بودجه سازمان بهزیستی در بودجه سال آینده به منظور توانمند سازی و کمک به افراد تحت پوشش خبر داد و گفت: در برابر بودجه پیشنهادی۲۰ درصد به حقوق مستمری بگیران کمیته امداد در سال آینده افزوده خواهد شد.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در این نشست اعطای تسهیلات اشتغال روستایی برای برطرف کردن معضل بیکاری جوانان را خواستار شد و گفت: بیشترین ارباب رجوع به این اداره کل در بحث اشتغال است.

 

ارسلان غمگین ابراز امیدواری کرد با حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای مشکلات کارگران استان راهکار عملیاتی در مجلس اندیشیده  شود.

 

در این نشست جمعی از فعالان کارگری شرکت‌های آبادان مشکلاتی از قبیل تبدیل وضعیت کارگران شرکت، پاداش‌های منطقه ویژه، اضافه کاری، مالیات و پرداخت به موقع حقوق را مطرح کردند.

 

ایرنا

 

https://hoorkhabar.ir/701499کپی شد!
33
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.