ایجاد شغل و توجه ویژه به مسکن، کشاورزی و مدیریت آب مطالبات اصلی مردم است

هورنیوز – حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز (جمعه ۱۰ دی‌) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، تحقق سبک زندگی اسلامی را تحقق تقوا در جامعه دانست و اظهار کرد: اگر سبک زندگی باید در چارچوب سیره عملی اهل‌بیت (ع) نبود، در غیر این صورت طاغوت و غربی می‌شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان الگوی مصرف در اسلام را مبتنی بر اصولی همچون پرهیز از اسراف و تبذیر، تجمل‌گرایی، استفاده از نعمت‌های الهی در حد اعتدال و پرهیز از بخل دانست و افزود: استفاده از رزق و مواهب الهی دستور خداوند بوده ولی اسراف ممنوع است.

 

وی با تاکید بر صرفه‌جویی به ویژه در وضعیت اقتصادی کنونی عنوان کرد: مسلمانی صرفا به انجام عبادت نیست بلکه باید به مواردی همچون رعایت الگوی مصرف نیز توجه شود؛ نفوذ فرهنگ بیگانه و مصرف‌گرایی الگوی واقعی بر اساس آیات و روایات را بر هم زده است.

 

امام‌جمعه اهواز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) تصریح کرد: ایشان شیداترین پروانه شمع ولایت و امامت بود که با سوختن و فداسازی به همه شیعیان و انسان‌های آزاده آموخت باید به سراغ امام برویم و در مقابل بدعت و تحریف آرام ننشینیم و این وظیفه ما در برابر ولایت است.

 

وی با اشاره به سالروز ۹ دی روز بصیرت ابراز کرد: حضرت فاطمه (س) به همه مسلمانان در طول تاریخ فهماند که سکوت در مقابل مهاجمان فرهنگی و غفلت در برابر هدف‌گیران ولایت و رهبری روا و عقلانی نیست.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اذعان کرد: در سال ۸۸ ما شاهد جسارت به این ساحت مقدس اسلام و به خطر افتادن اصل اسلام و ولایت فقیه بودیم.

 

وی مطالبه مردم از مسئولان را ایجاد زیرساخت‌ها برای اشتغال، توجه ویژه به مسکن مهر و توجه به مسئله کشاورزی و مدیریت آب دانست و یاد آور شد: مسئولان باید در میدان عمل برنامه‌ریزی کنند و در خدمت به مردم باشند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان به اشاره به مذاکرات ۱+۴ و تقسیم کار بین آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد: نظام سلطه بداند ما در شرایط قبل از ۱۴۰۰ قرار نگرفتیم که معادلات را به گونه‌ای رقم بزنند و برای امت اسلامی تصمیم بگیرند و ما هستیم که گزینه‌های روی میز شما را معین می‌کند.

 

وی با بیان اینکه ما دو تکلیف لغو همه تحریم‌ها و خروج ذلت‌بار آمریکا از منطقه را تعیین می‌کنیم یاد آور شد: رژیم اشغالگری که می‌خواهد برای چندمین بار ما را بیازماید بداند که ما فرزندان حیدریم و کافی است شما دست از پا خطا کنید تا امت اسلامی با رهبرش برای همیشه شما را پشیمان کند.

https://hoorkhabar.ir/701179کپی شد!
31
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.