حراست ها می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بروز فساد و تخلف در ادارات باشند

هورنیوز – حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امروز (جمعه ۳ دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با تاکید بر توجه به کنترل قیمت‌ها در بازار اظهار کرد: با وجود اینکه دولت سیزدهم مدت زیادی نیست که بر روی کار آمده اما نباید این امر مانعی برای کنترل و نظارت بر بازار باشد.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه خواست مردم این است که دولت با تمام توان در موضوع نظارت بر قیمت‌ها ورود کند افزود: مردم باید فعالیت‌ها و تلاش‌های برنامه‌ریزی شده برای کنترل بازار و قیمت‌ها را احساس کنند و همچنین در این راستا برخورد با اخلالگران امری ضروری است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص واحد حراست دستگاه‌های اجرایی ابراز کرد: واحد حراست می‌تواند عاملی برای جلوگیری از بروز فساد و تخلف باشد اما تا زمانی که مسئولان این واحدها از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی منصوب می‌شوند، امکان تحقق نظارت و رعایت عدالت بر وظایف ادارات به طور کامل میسر نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به وجود برخی مدیران پروازی در دستگاه‌های اجرایی استان اضافه کرد: مسئولی که حاضر نیست محل زندگی خانواده خود را به محل خدمت انتقال دهد، قطعا شایسته اداره و مدیریت در استان نیست.

 

وی با بیان اینکه علاوه بر این، مدیران نجومی بگیر درکی از شرایط مردم ندارند و نمی‌توانند خدمتگذارانی لایق باشند تصریح کرد: تحقق برنامه‌ها و اهداف دولت نیازمند مسئولانی خدمتگذار است و انتظار می رود مدیرانی توانمند جهت  تحقق پیگیری مطالبات مردم که اشتغال و مسکن مهمترین آنها است، به کار گرفته شوند.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه برخی خدمات همچون فروش بلیط قطار و هواپیما به بهانه کرونا افزایش قیمت بسیاری داشتند که باید ساماندهی شوند اذعان کرد: در حال حاضر که قطار، هواپیما و اتوبوس با تمام ظرفیت مشغول به خدمات‌رسانی هستند باید به اتمام برسد.

 

وی به فرارسیدن ۹ دی روز بصیرت اشاره کرد و یاد آور شد: حماسه ۹ دی اقدامی انقلابی از سوی مردم در سال ۱۳۸۸ بود و تا امروز نیز با بصیرت همراه بوده؛ پیام ملت در این رو عشق به ارزش‌های اسلام و انقلاب است که به صورت خودجوش برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد میدان شدند و فتنه‌گران را از صحنه خارج کردند.

https://hoorkhabar.ir/701006کپی شد!
78
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.