برگزاری مراسم معارفه دادستان شهرستان کارون

به گزارش هورخبر در متن حکم  وی آمده است: به موجب این حکم جناب آقای محمد امیری بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب تهران، بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون منصوب می شوید.

 

امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

 

در ادامه مراسم، امام جمعه شهرستان کارون ضمن تبریک میلاد امام حسن عسکری(ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در کتاب مرد ۲۵۰ساله امام حسن عسکری تدوین کننده تمدن اسلامی معرفی می کند، نظام اسلامی و دولت ها نهایتا” باید به سوی تمدن اسلامی سیر کنند.

 

وی ادامه داد: خدا را شاکریم که به پس از زمان کوتاهی  آثار سفر ریاست محترم قوه قضایه به استان را می بینیم و در همین فاصله از قوه قضایه و مجریه هئیت های مختلفی وارد شهرستان شد و تصمیمات خوبی برای تقویت زیرساخت های انسانی و عمومی شهرستان گرفته شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین قاسم خضیراوی بیان کرد: مشکلات و مسائل شهرستان به هئیت های وارده گفته شد امیدوارم نتایج این سفرها به زودی در شهرستان قابل مشاهده باشد.

 

وی توضیح داد: شهرستان کارون جز شهرهای پرجمعیت استانی است و نیازمند توجه ویژه مسئولین استانی و کشوری است و با توجه زیر ساخت های اسیب دیده شهرستان اقدامات ویژه ای انجام شود و شاهد توسعه شهرستان باشیم.

 

سیدروح الله طباطبایی معاون دادگستری استان خوزستان در این مراسم اظهار کرد: تلاش بسیاری انجام شد تا بتوانیم از توانایی های اقای امیری در استان و شهرستان کارون استفاده کنیم و از این بابت خدا را شاکریم.

 

طباطبایی ادامه داد: امیدوارم آقای امیری بتواند منشا خیر و برکتی برای مردم باشد، در نظام اسلامی مردم به ویژه مردمی که دین خود را به ایران و اسلام ادا کرده اند، ولی نعمت هستند.

 

معاون رئیس کل دادگستری خوزستان بیان کرد: با وجود مشکلات فراوان به ویژه کم بود نیروی انسانی امیدواریم با تلاش های صورت گرفته بتوانیم خدمت های شایان ذکری به ویژه در شهرستان کارون انجام دهیم.

 

محمد امیری اظهار کرد: خوشحالم که فرصت خدمت گذاری به هم شهرستانی های گرامی نصیب بنده گردید، فرصت کوتاه و امکانات اندک است اما جایی برای عذر و بهانه وجود ندارد باید با جدیت شروع کرد، امروز سرآغار فصلی جدید در خدمتگزاری به شهرستان کارون خواهد بود.

 

وی ادامه داد: شهرستان کارون  با جمعیتی بالغ بر ۲۸۰ هزار نفر و ۵ هزار کلیومتر مربع مساحت از شهرستان های مهم و استراتژیک استان خوزستانبه شمار می رود، که متاسفانه محرومیت و مظلومیت به لحاظ امکانات در این شهرستان مشهود است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کارون عنوان کرد: دستگاه قضایی و دادسرا به عنوان متولی امنیت و ایجاد عدالت قضایی که بستر توسعه هر شهرستان است را سرلوحه کار خود قرار می دهد تا بتوانیم با تعامل سازنده را ضابطین و سایر ارگان ذی ربط این مولفه مهم توسعه را در شهرستان کارون گسترش دهیم.

 

وی تصریح کرد: دادستان کارون نسبت به حفظ حقوق عامه مردم به عنوان مدعی العموم همچنین به عنوان وکیل مردم در احیای حقوق مردم تلاش می کند تابار این امانت را به حسن عاقبت، به نفر بعدی بدهیم.

https://hoorkhabar.ir/700046کپی شد!
153
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.