اگر بعضی از این مسئولین یک ماه حقوقشان عقب بیفتد چه می‌کنند؟

هورنیوز – حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه شهر اهواز در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شهادت عشایر کرخه نور هویزه اظهار کرد: به آقای استاندار گفتم پاشنه آشیل ما حقوق‌های عقب مانده در شهرداری‌ها و برخی ادارات است. اگر برخی از این مسئولین یک ماه حقوقشان عقب بیفتد ببینید چه می‌کنند؟ چه برسد که ماه‌ها حقوق نداشته باشند.

 

او افزود: با برنامه ریزی آقای رئیسی امیدواریم مسئله بیکاری حل شود و وضعیت سفره مردم بهبود پیدا کند که یکی از دغدغه‌های ما این موارد و همچنین بحث گرانی افسار گسیخته سالهای گذشته است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های خوبی برای رفع محرومیت انجام شده، بیان کرد: وقتی مردم از سفره‌های خالی می‌گویند حق دارند، زیرا ۱۸۱۱ واحد صنعتی در استان خوزستان داریم و می‌توان برای جوانان کار ایجاد کرد، پس چرا باید بیکاری اینجا باشد و از پس آن سفره های مردم خالی شود؟

 

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ولایت مداری موضوعی است که شهدا و رزمندگان ما بر حول این محور حرکت کردند و در ۴۲ سال گذشته هرجا با امام خود حرکت کردیم به قله آنجا رسیدیم.

 

نماینده، ولی فقیه در خوزستان گفت: اگر امروز آمریکا نمی‌تواند نفتکش ما را ببرد عزتی است که در ۸ سال دفاع مقدس به دست آوردیم و استمرار انقلاب را تضمین کرد؛ زمانی که صدام به ایران اسلامی حمله کرد خیلی از کشور‌ها وساطت کردند تا امام صلح را بپذیرد، اما امام قبول نکرد و اگر آن زمان صلح را قبول می‌کردیم مرز‌های کشور بیمه نمی‌شد.

 

او تصریح کرد: کشوری مثل سوریه و یمنی که با دست خالی مبارزه کرده الگویشان عرب‌های عشایر منطقه و رزمندگان ما است که سال‌ها ایستادگی کردند؛ الگوی موفقی که این پیام را رسانده که اگر روی پای خود باشند و از رهنمودهای علما پیروی کنند می‌توانند بر دشمنان پیروز شوند.

https://hoorkhabar.ir/699945کپی شد!
95
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.