انسجام و هدفمندی در برنامه کاری مدیران استان خوزستان وجود ندارد

هورنیوز – محمد آقاجری بازرس‌ کل استان خوزستان گفت: برخی از دستگاه ها به وظایف و تکالیف خود  عمل نکرده اند و ترک فعل داشتند که این موضوع را بررسی خواهیم کرد و به سمع مردم خواهیم رساند که چه افرادی مسئول بودند و به وظایفشان عمل نکرده اند.

 

وی ادامه داد: اگر همه مسئولان شهری وظیفه خود را با هماهنگی یکدیگر انجام دهند مشکلات آب‌های سطحی و پس زدگی‌های فاضلاب رفع خواهد شد.

 

آقاجری با بیان اینکه نیاز است به مشکلات استان خوزستان نگاه ویژه ای شود ادامه داد: متاسفانه انسجام و هدفمندی در برنامه کاری مدیران استان وجود ندارد و نیاز است مدیران مسئول اجرایی، نظارتی و قضایی عملکردشان را به اطلاع مردم برسانند.

 

وی گفت: مشکلات استان یکی از موضوعاتی است که ما در سیاست هایی جدید دنبال می کنیم و نیاز است که تمامی مدیران عملکرد یکپارچه داشته باشند که این موضوع را در دستور کار قرار دادیم.

 

آقاجری افزود: مشکل فاضلاب یکی از مشکلات قدیمی است که در سازمان برنامه و بودجه این موضوع را پیگیری کردیم و از پارسال تاکنون تذکرات لازم انجام شده است.

 

وی در ادامه سخنانش به پس زدگی فاضلاب در آبادان اشاره کرد و گفت: در فصلی که روان آب نداریم چرا باید در آبادان پس زدگی فاضلاب اتفاق بیافتد که این مسئله نیاز به پیگیری جدی دارد.

 

بازرس کل استان خوزستان همچنین تصریح کرد: در آبادان و خرمشهر بحث دوگانگی حاکم است چه در بحث اختیارات منطقه آزاد و چه در بحث مدیران محلی.

 

آقاجری در پایان گفت: منطقه آزاد اروند برای رفع مشکلات این دو شهرستان راه اندازی شده است که متاسفانه مدیران این منطقه با هم همکاری لازم را ندارند.

https://hoorkhabar.ir/699869کپی شد!
96
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.