کیفرخواست سرکرده گروهک الاحوازیه صادر شد

هورنیوز – سخنگوی قوه قضاییه از صدور کیفرخواست حبیب اسیود سرکرده گرو تروریستی الاحوازیه خبرداد و گفت که پرونده او به دادگاه ارسال شده است.

 

حبیب فرج‌الله چعب معروف به حبیب أسیود متهم به چندین فقره اقدام تروریستی از جمله طراحی حمله مسلحانه روز ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ به رژه نیروهای مسلح در اهواز است. او آبان ماه سال ۹۹ توسط نیروهای امنیتی ایران در خارج از کشور بازداشت و به کشور بازگردانده شد.

 

امروز سخنگوی قوه قضائیه درباره پرونده گفت: پرونده سرکرده گروهک تروریستی و تجزیه‌ طلب و تحت حمایت سرویس‌های خارجی کشورهای مختلف الاحوازیه در دادسرای عمومی و انقلاب تهران رسیدگی و با کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شده است.

 

او با برشمردن جنایات و اقدامات تروریستی سرکرده گروهک الاحوازیه، گفت: “بمب‌گذاری در اماکن دولتی و خصوصی، ترور و تیراندازی به اشخاص عادی و مسئولین، جاسوسی و تخریب مراکز حساس نفت و گاز و همچنین پولشویی از جمله اقدامات سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه می‌باشد که پرونده وی به دادگاه ارسال شده است.”

 

سخنگوی قوه قضاییه بیان داشت: عناصر اصلی گروهک تروریستی الاحوازیه در کشورهای اروپایی فعال هستند و مشغول طراحی و ترتیب دادن اقدامات مجرمانه و تروریستی علیه مردم ایران می‌باشند؛ همچنین آن‌ها از طریق شبکه‌های تلویزیونی‌ای که دارند اقدام به ترویج خشونت در کشور ما می‌کنند و در کشورهای اروپایی که مستقر هستند به طراحی عملیات مسلحانه و تروریستی در کشور ما می‌پردازند.

 

خداییان تصریح کرد: “با تلاش و پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) سرکرده گروهک تروریستی الاحوازیه در جوار مرزی شناسایی و دستگیر شد و به جنایات خود علیه مردم ایران اعتراف کرد؛ علی ایحال پرونده نامبرده به دادگاه ارسال شده و جزئیات آن در جریان برگزاری دادگاه در خلال قرائت کیفرخواست به اطلاع مردم عزیزمان و خانواده شهدا خواهد رسید.”

https://hoorkhabar.ir/699860کپی شد!
76
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.