دیگر پول خرید نان خالی را هم نداریم!

هورنیوز – نه تجمع مقابل استانداری، نه مذاکره با شورای شهر، هیچ یک جواب نداد؛ کارگران شهرداری کوت عبدالله که در جستجوی حق خود به همه‌ی نهادها مراجعه کرده‌اند، حالا دست خالی و مایوس قصد دارند به تهران بیایند و از مسئولان عالی سه قوه، طلب کمک کنند.

 

یکی از این کارگران می‌گوید: چهار ماه بی‌حقوق زندگی کرده‌ایم و دیگر طاقتمان طاق شده؛ چطور می‌توان یک خانواده چند نفری را بدون ماه‌ها حقوق گرداند؛ چطور می‌توان اجاره خانه داد؛ چرا کسی به داد ما نمی‌رسد؟!

 

از قرار، نه تنها حقوق‌ها به موقع پرداخت نشده بلکه حق بیمه ماه‌های گذشته نیز کامل به حساب کارگران واریز نشده است؛ برای برخی از کارگران هر ماه، ده یا بیست روز حق بیمه رد شده است.

 

این کارگران می‌گویند: هر بار که به مسئولان شهری مراجعه می‌کنیم خزانه‌ی خالی شهرداری را نشان‌مان می‌دهند؛ خزانه‌ی خالی به ما چه ربطی دارد؛ مگر ما کارهای روزانه‌ی شهر را انجام نمی‌دهیم؛ مگر زباله‌ها را جمع نمی‌کنیم؛ مگر به امور شهر نمی‌رسیم؟! به ما ربطی ندارد که شهردار قبلی چه کرده است و چقدر بدهی بالا آورده است.

 

در عین حال این کارگران می‌گویند: امیدواریم آمدن به تهران و رفتن مقابل ریاست جمهوری یا قوه قضاییه بتواند مثمرثمر باشد و بتوانیم معوقات مزدی خود را بعد از مدتها سرگردانی دریافت کنیم؛ دیگر پول خرید نان خالی را هم نداریم!

 

 

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا

https://hoorkhabar.ir/698592کپی شد!
23
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.