صدا و سیما دیگر نمی‌گذارد مشکلی روی زمین بماند

هورنیوز – پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اولین سفر خود به استان خوزستان اظهار داشت: خوزستان دارای منابع ثروت، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری است که در ادوار مختلف به درستی از آن‌ها استفاده نشده و مفهوم عدالت در آن به معنای واقعی محقق نشده است.

 

وی افزود: استان خوزستان هویت ملی همه ایرانیان است و در دفاع مقدس هویت ایرانی بودنمان را در خوزستان معنی کردیم. هیچ خانواده شهید دوران دفاع مقدسی نیست که شهیدش در خوزستان به فیض شهادت نائل نیامده باشد. خوزستان خاک شهدای ماست و سرزمین مقدسی است که به دلیل دفاع از امنیت، دفاع از تمامیت ارضی و وفاداری‌اش به نظام و انقلاب هویت مشترک مان شده‌ است.

 

پیمان جبلی تصریح کرد: خوزستان خود به‌ تنهایی سرفصل توجه به عدالت‌گستری است و علت سفر بنده به خوزستان به نشانه تاکید صدا و سیما بر مشکلات موجود است.

 

جبلی سپس به دیدار حجت الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان رفت. وی در این دیدار بیان کرد: الگوهایی که سبک زندگی‌شان شبیه مردم، در کنار مردم و میان مردم است باید ترویج و نشان داده شود و ثابت شود که اکثر مسئولان سبک زندگی شان، سبک زندگی مردم است.

 

وی افزود: این سبک زندگی باید تبدیل به یک اخلاق، فرهنگ و منش شود و اگر تا الان کوتاهی کردیم باید عذرخواهی کنیم. فعالیت‌های جهادی با جدیت از سوی رسانه ملی دنبال خواهد شد و صدا و سیما دیگر نمی‌گذارد مشکلی روی زمین بماند.

 

در ادامه حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد گفت: صدا و سیما برای مردمی کردن اقتصاد تلاش کند. همچنین برای ایجاد اشتغال جوانان کشورمان کمک کند و به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تبلیغ اشتغال خانگی انجام بگیرد. تربیت نیروهای شایسته و انقلابی و پاکدست در مجموعه صدا و سیما و حضور مدیرانی که شب و روز نمی‌شناسند و پای کار جهادی باشند در رأس برنامه‌های صدا و سیما باشد.

https://hoorkhabar.ir/698520کپی شد!
90
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.