استاندار خوزستان تغییرات مدیریتی را از آبفای استان و اهواز شروع کند

فرشاد بهمن: به گزارش هورنیوز، همزمان با حضور محرابیان وزیر نیرو در اهواز ویدیویی در خبرگزاری تسنیم منتشر شده که در شبکه های اجتماعی همراه با عکس العمل های فراوان همراه گردیده است. در ویدیوی مذبور چندتن از آبداران روستایی و دیگر پرسنل آبفا با زبان عجز از عدم پرداخت حقوق چندین ماهه و بلاتکلیفی وضعیت حقوق و استخدام خود و بیمه نداشتن حرف می زنند. کرمی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان در مقابل وزیر و در جمع پرسنل معترض در حالت دفاعی قرار گرفته و سخنانی را به زبان می آورد که مثل همیشه افکار عمومی را توجیه کند. سخنانی که دیگر تکراری شده و موجباب ناراحتی پرسنل را فراهم آورده است.

کرمی نژاد به موجب نامه ۲۰۰۴۱۰ مورخه ۹۹/۱۲/۲۵ به سازمان تامین اجتماعی شعبه ۱۸ تهران _ محل کار سابق کرمی نژاد _ به شماره بیمه پردازی ۵۱۰۱۶۹۶۲ از تاریخ دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ بازنشسته قطعی اعلام گردیده و در حالی که تمام مسئولان کشور و مقام معظم رهبری و رئیس جمهور انقلابی و تصریح قانون از منع بکارگیری بازنشستگان می گویند، نامبرده به دلیل اختلافات شدید قاسم سلیمانی دشتکی با مدیرعامل سابق آب و فاضلاب خوزستان توسط جانباز و مجموعه نیروهای وزارت نیرو در دولت روحانی بعنوان جایگزین مدیرعامل سابق به خوزستان آمده و بر کرسی مدیرعاملی آب و فاضلاب خوزستان تکیه زده است.

آب و فاضلاب خوزستان در طی این سالها از دوره شریعتی به این سو همواره در حال حاشیه آفرینی و تزلزل جایگاه خود بوده است. اعتبارات فراوان و شبهه هایی که در مصرف اعتبارات بوجود آمد منجر به این شد که همزمان با پایان دولت روحانی حدود ۸ نفر از مدیران آب و فاضلاب خوزستان طی اقدام قضایی بازداشت بشوند که پرونده آنها در حال رسیدگی است.

 

نیروهای میانی شرکت در آب و فاضلاب خوزستان و اهواز بدلیل محروم ماندن از مدیریت کاربلد و دلسوز، بطور مرتب در حال اعتراض و اعتصاب هستند و فاقد انگیزه لازم برای خدمت به مردم خوزستان و اهواز.

 

محمدرضا کرمی نژاد که خود فاقد وجوه مثبت مدیریتی در آب و فاضلاب خوزستان است و به هیچ عنوان قادر به مدیریت و کنترل بحران های جاری و پنهان مجموعه آب و فاضلاب خوزستان نیست، اقدام به انتخاب مدیر ضعیف دیگری برای مدیریت آبفای اهواز نموده است و بحران های این شرکت نیز هر روز به یک طریق بهانه دست رسانه های داخلی و خارجی می دهد و نام کارکنان معترض آبفای خوزستان و اهواز بدلیل عملکرد ضعیف این دو مدیر از تیتر یک رسانه ها بخصوص دشمنان خارجی، برداشته نمی شود.

 

از این رو می بینیم که حجم انتقادات علیه این دو شرکت بصورت روزافزون ادامه دارد و شرکت آب و فاضلاب خوزستان و اهواز مهمان ثابت شبکه های خارج نشین بدخواه این مملکت هستند. همچنین نمایش ضعف کرمی نژاد در حضور وزیر نیرو که اولین سفر استانی اش را به خوزستان انجام داد، گوشه کوچکی از بحرانی است که بر این دو شرکت سایه انداخته است.

 

استاندار خوزستان که چشم مردم این استان پس از نگاه همراه با مرحمت مقام عظمای ولایت به خوزستان مظلوم و رئیس جمهور محبوب، مردمی و انقلابی، به اقدامات وی دوخته شده است، شایسته است بیش از این تعلل نکند و با تغییر این مدیر بازنشسته و نظارت کافی بر تغییرات اساسی و خانه تکانی در آب و فاضلاب خوزستان و اهواز که بسیاری از همین مدیران یاد شده بدلیل ضعف های فراوان، خود باعث و بانی تشدید اعتراضات و از بین رفتن اعتبارات و منابع شده اند و سالهای سال است حتی میان مردم و رسانه ها از هیچ محبوبیتی برخوردار نیستند، بزرگترین لطف را پیش از اینکه با اولین بارش پاییزی شاهد مصیبت مضاعف مردم باشیم، به خوزستان بنماید.

 

در پایان این رسانه از استاندار با تجربه خوزستان می خواهد که با تعویض مدیران ناکارآمد دولت تدبیر و امید همچون این دو مدیر مذکور، مقداری از استرس مردم استان در روزهای دلنشین بارانی بکاهد و پس از چندین سال برای اولین مرتبه شهروندان این خطه احساس کنند که خدمتی جهادی و صادقانه از سوی مدیران شرکت فوق در حال انجام است.

 

فرشاد بهمن

https://hoorkhabar.ir/698531کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.