نتایج هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام‌ مهندسی ساختمان خوزستان اعلام شد

هورنیوز – رضا رضایی با اعلام اینکه این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد، گفت: بیش از ۴۲درصد مهندسان استان در انتخابات مشارکت داشتند.

 

مدیر کل راه وشهرسازی خوزستان بیان کرد: در پایان‌ روند برگزاری این انتخابات که از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ تا ساعت ۲۰ همان روز ادامه یافت‌، نفرات ذیل به عنوان اعضای منتخب هشتمین دوره هیات مدیره نظام مهندسی انتخاب شدند.

 

رشته معماری:
منصور بدیعی فر
علیرضا مومنی

 

علی البدل:
محمود دهنوی

 

رشته شهرسازی:
عبدالرحیم رشیدی پور

علی البدل:
محمد شهیدزاده

 

رشته عمران‌:
کوروش خواجوی
مرادعلی واهبی
اسداله رنجبر
محمدعلی نوراله
مظفر ساعد

 

علی البدل:
رضا شفیعی

 

ترافیک:
حمید رضا انصاری

 

رشته مکانیک:
پژمان کیان پور

علی البدل:
مسعود سید محمودی

 

رشته برق:
محمدعلی عبداله پور
محمود ژاله

 

علی البدل:
علی حاجتی شیمنی

 

رشته نقشه برداری:
فیروز غلامی

 

علی البدل:
طاهر سالم زاده

 

رضایی اظهار داشت: در این دوره مشارکت مهندسان نسبت به دوره قبل بیش از ۱۶۱ درصد افزایش داشته است.

 

https://hoorkhabar.ir/698484کپی شد!
72
۳
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • سادات با سلام بنده دانشجوی دکتری معماری هستم اما تا کنون موفق به گرفتن مهر نظام مهندسی نشدم. آیا واقعا یک کارشناس یا کارشناس ارشد یا حتی دکتری قابلیت داشتن مهر نظام مهندسی یعنی فی الواقع حق طراحی، نظارت یا اجرای ساختمان را ندارد؟ آیا بهتر نیست مباحث مقررات ملی ساختمان تحت عنوان واحدهای دانشگاهی گذرانده شوند؟ یا نهایتا یک دوره زیر نظر دفتر مقررات ملی ساختمان برای مهندسین گذارده و پس از آن مهر در اختیار مهندسین قرار گیرد؟
  • موسوی سلام عرض می کنم خدمت همه دوستان به نظر بنده مباحث نظام مهندسی می بایست در دروس دانشگاه و به عنوان یک ترمه گنجانده بشه تا فارغ التحصیلان دانشگاه برای ورود به بازار کار نیازمند به طی پروسه جدیدی نباشند. لذا وزارت علوم با هماهنگی دستگاه های دست اندرکار می بایست این مشکل را برطرف کنه تا فارغ التحصیلان زودتر به بازار کار وارد بشن.
  • رضایی سلام من مهندس نیستم اما متوجه شدم که خیلی از مهندسین نسبت به الزام شرکت در آزمون نظام مهندسی اعتراض دارند یعنی چی که یک دانشجو چهار سال درس بخونه بعد برای مهر نظام ۳ سال صبر کنه بعد از اون هم تو آزمون شرکت کنه یا اینکه فوق لیسانس و یا دکترا بگیره اما باز هم صلاحیتش رو باید یه عده توی نظام از طریق آزمون تایید کنند اصلا فردی که فوق لیسانس و یا دکترا هست توی آزمون سختی قبول شده که شاید اون مهندس نظام نتونسته قبول بشه نمیدونم آزمون دکترا سطحش بالاتره یا آزمون نظام به نظرم اعضا اون باید روشنگری کنند که چرا فقط به یه عده خاص اجازه فعالیت در این عرصه داده میشه و پاسخ ذهن های پرسشگر رو بدهند
منتشر شده۳